• Ismertető
  • Hírek
  • Letöltés
  • Súgó
  • Tananyag
  • Közösség
  • Ubuntu Women
ubuntu.hu

Belépés

Mi az az OpenID?
  • Belépés OpenID használatával
  • OpenID belépés megszakítása
  • Felhasználó létrehozása
  • Elfelejtett jelszó

Facebook

Kapcsolat

  • Identi.ca csoport
  • Facebook oldal
  • IRC
  • Közösségi levlista
  • Segítői levlista
  • Magyar Ubuntu Planet
  • További elérhetőségek

szervíz problémák!

2009. december 15. – 09.52 – kisakoska
  • Közösségi élet

Tisztelt Mindenki!
Októberben vásároltunk egy dell vostro laptopot, amihez gyárilag járt az ubuntu 8.10-es. Nagyjából ekkor regisztráltam erre az oldalra is:-)
Sajnos egy-két hónapon belül több hardveres hiba is jelentkezett a géppel, de ezek többségét a szervíz az ubuntura fogja, és az az álláspontjuk, hogy mivel MA MÁR a dell honlapján is windows-t ajánlanak a géphez, tegyük mi is ezt!
Normális ez a hozzáállás?
Kérem segítsetek, kihez fordulhat ilyenkor a szegény fogyasztó-ubuntu felhasználó?
Köszönöm előre is.

u.i.: az már csak hab a tortán, hogy a legtöbb hibára nekünk kellett felhívni a figyelmet (pl, alkatrész csere után ellenőrizzék már a slotoknál az érintkezést, próbálják már ki-nekünk kellett a helyszínen, ami nagy felháborodást keltett, de aztán mégsem lett jó a gép-a javítás után a gépet stb.)

‹ Webkamera vásárlás Firefox 3.6 SEGÍTSÉG!!! (megoldva: vissza 3.5.7) ›
  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
Gorkhaan – moderátor – 2009. december 15. 10.39

Üdv.

Az szép!. Szoftver nem igen tudja a hardvert rongálni. Szóval abszolút hülyeséget mondanak azzal, hogy az Ubuntu miatt van. Ha gyárilag járt hozzá akkor meg miről beszélünk? :)

Ijesztgetni kell őket a fogyasztóvédelemmel eleinte ( aztán nem csak ijesztésből ), elvileg minden boltban ki kell, hogy legyen téve a Fogyasztóvédelmisek telefonszáma, ha nem tévedek nagyot.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

||"Ha előre tudtad volna, hogy a gyertya lángja tűz, akkor már régen kész lenne az étel..." || My Homepage = Hasznos tippek & Trükkök

kisakoska – 2009. december 15. 10.52 – előzmény

Köszi, meg is fogalmaztam egy levelet, remélem hatni fog rájuk. Én sem értem, hogy miért akarnak rákényszeríteni egy másik oprendszerre! Pedig nagyon bíztam a Dell-ben:-(
Meg abban, hogy egy szervizben fontos legyen a minőségi munka

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

kisakoska

Gorkhaan – moderátor – 2009. december 15. 11.13 – előzmény

"Én sem értem, hogy miért akarnak rákényszeríteni egy másik oprendszerre! Pedig nagyon bíztam a Dell-ben:-("

Mert M$ Bérencek mind. Lehet ők is rá vannak kényszerítve, ki tudja.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

||"Ha előre tudtad volna, hogy a gyertya lángja tűz, akkor már régen kész lenne az étel..." || My Homepage = Hasznos tippek & Trükkök

hungaro – 2010. február 14. 17.38 – előzmény

Sziasztok

Egyszeruen nem ertenek a Linuxhoz, ez a baj.

Ubv

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

l3s – 2009. december 15. 10.52 – előzmény

panaszfal.hu
ajánlom, nagyon segítőkészek, nekem több ízben segítettek már!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Phace – moderátor – 2009. december 15. 11.24

A szervizesek ott nagyon hozzáértő emberek. Ilyeneket mondani...

Amúgy én a Dell szervizével eddig nagyon meg voltam elégedve, és csak jó dolgokat tudok velük kapcsolatban mondani, ez a hozzáállás nekem még új.
(Nekem is Dell laptopom van, és a Ubuntu már több mint 2 éve megy rajta kifogástalanul.)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Plug & Pray

beg – 2009. december 15. 15.54

Semmi extra nem történt, a szervizes -mint ember- lusta (minden szerviznél előfordul egy-két ilyen, nem a Dell-t bántom). Eredendően ez a lustaság sarkalja arra, hogy nehogy neki kelljen állnia dolgozni, vagy esetleg bevallania, hogy halvány lila szellője nincs, hogy mi a baj, ezért egyértelmű az ilyenkor jól bevállt joker-válasz: MS-t neki mer' az jó és bla-bla-bla-bla.

Egypár érv, amiket használhatsz, és nyugodtan írj bele a vásárlók könyvébe, mert arra 30 napon belül írásban reagálniuk kell.
1., A Dell az egyik olyan hardvergyártó cég, ami a többiekhez képest jól támogatja a GNU/Linux-ot.
2., Ha ubuntu-val vetted, azzal KELL stabilan működnie. (és tényleg semmi köze a szoftvernek a hardver tönkremeneteléhez, a BIOS-nak előbb van beleszólása ezügyben, pl:proci órajel túlhúzás ésatöbbi)
3., Az a válasz, amit adott egyenlő azzal, hogy a rossz autódat fessük át, mert attól megjavul.
4., Ha elég kitartóan, és sokszor írsz a vásárlók könyvébe (amiből egy példányt megkapsz, azt fénymásolás után biztos, ami biztos alapon küldd el a fogyasztóvédelemnek), akkor pár alkalom után elállhatsz a vásárlástól (visszakapod a pénzt), vagy egy teljesen új terméket kérhetsz.

u.i.: az álláspontjaikat pedig kérdd írásban is, amit szintén csatolhatsz a fogy.védelemhez írt leveledhez.

Sok sikert!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Ubuntu: Miénk, Nektek, Tőlük.

kisakoska – 2009. december 21. 22.18 – előzmény

Köszi a tippeket, beindítottam a "tudatos vásárló" üzemmódot, és csodák csodája még cseregépet is adtak, amíg meg nem szülik, mi lehet a gond. Elkérték a gyári ubuntu lemezt (8.10), kértem őket, hogy 9.10-el tegyék rendbe, mert mi is azzal használtuk. Remélem happy end lesz, és köszi mindenkinek a hozzászólásokat, majd mesélek:-)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

kisakoska

drikanb – 2009. december 21. 22.47 – előzmény

Jól értem, 8.10-zel vettétek, és (később) 9.10-zel használtátok? Ha a Karmic használata során merültek fel a hardver problémák, akkor én erről inkább hallgatnék... (inkább tegyék rendbe a gyári 8.10-zel, később megint telepíthetitek a 9.10-et)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

drikan

kisakoska – 2010. január 6. 22.34 – előzmény

Köszi, sajnos 8.10-nél is ugyanúgy jelentkeztek a problémák, sőt, kipróbáltam még két ubuntu-t és hogy örüljenek, "ablakos" oprendszert.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

kisakoska

younfox – 2009. december 21. 22.26

Szerintem megoszthatnád az üzlet nevét velünk is, mert lehet, hogy üzlet specifikus a dolog. Én nem szeretnék a jövőben ilyen helyen vásárolni. Persze, nem feltátlen ide kell leírni, lehet linkelni, vagy egy olyan oldalt linkelni ami egyértelműen erre a helyre mutat.
és az vesse rám az első követ, aki egy ilyen helyen akar vásárolni, ahol ilyen a hozzáállás a vevőkhöz.

Amugy ba***gatni kell őket, hogy lássák tisztában vagy a dolgokkal, nehogy palimadárnak nézzenek...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

HP Pavilion dv5-1120eh Ubuntu 9.10 64bit, ext4

kisakoska – 2010. január 6. 22.30 – előzmény

Kitalálok valamit...
Mondjuk összetett szó, két idegen kifejezés, az elsőt szoktuk használni, ha fényképezés közben élességről beszélünk:-) a második pedig a fényképezőgép általános, szintén angol neve.
Ez egy webshop, és igazából nem velük van a nagy baj, hanem a szervízzel, ez könnyen megfejthető, mert kevés hivatalos dell-szervíz van, 3 betű, és Budaörsön van a központjuk.
Megírtam azért az esetet a boltnak is, ők nem válaszoltak (még) és azt is, hogy azóta már a második főalkatrészt cserélik a gépben, és a szervízes kerek-perec megmondta, hogy nem is cserélik ki a gépet, akárhányszor visszük be!!!
Na, ez kicsit fájt, meg is kértem a webshop-ot, hogy azért ezt majd közöljék az új vásárlókkal, mert szép-szép a 3 év gari, de hogy nincs csere...
Hát így állunk

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

kisakoska

younfox – 2010. január 6. 23.20 – előzmény

Rákérdezhetek? :) Na jó, nem fogok, de megvan.
Amúgy nem kötelesek gépet cserélni komplett, ha tudják javítani/cserélni az alkatrészeket. Ez már csak azon múlik, hogy mennyi emberség van a szervizesben, vagy inkább a boltosban, mert ugye ő küldi szervizbe, ő írja a papírra a hibákat. :) Ha kicserélné neked (mert jófej és pár dolgot kitaláltok amit nem nagyon lehet reprodukálni szervizben), akkor meg a disztribútor viszi vissza a hibás gépet, onnantól ő dolga mit kezd vele...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

HP Pavilion dv5-1120eh Ubuntu 9.10 64bit, ext4

Saboteur777 – 2010. január 7. 1.01

A DELL szerintem nagyon korrekt hozzáállást tanúsít garancia téren. Biztos, hogy jó helyen kopogtatsz? Nekem konkrétan a gépem egész tetejét minden szó nélkül lecserélte a kiküldött szervízes, mert elromlott a kijelző. Emellett nem kérdezték, mivel használtam, pedig eredetileg Win volt rajta... Írd meg privátban, melyik ez a cég, aztán adok egy telefonszámot, ahol velem nagyon normálisak voltak.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Maverick Meerkat 10.10 --- www.luxuslashes.hu --- --- www.elajf.blogspot.com ---

t400 – 2010. január 7. 1.31

Az idióta magyar kereskedő tipikus esete. Na ezért nem bízom én meg egy magyar kereskedőben sem, csak egyszerűen, mert valami oknál fogva, nem igazán, vevőcentrikusak. Az a hárombetűs szervíz amit írsz, pedig különösen sz@r. Én már nem viszek hozzájuk semmit, mert lehúzós barmok. (Hozzáteszem, mint a magyar kereskedő nagy többsége).
A Tétényi úton, van az egyetlen független nem magyar illetőségű hivatalos dell szerviz (A hangsúly a nem magyaron van). Oda érdemes vinni a delleket. (Nem szánom reklámnak csak tapasztalat). Nevet én sem írok a Dell Weboldalán fenn van a cím, és a név. Magyar kereskedőt, meg szervizt meg szépen el kell felejteni, dől belőlük a jóindulat.

TISZTELET A KIVÉTELNEK.

A másik amit érdemes tudni:
1. A gyártó nem kérheti számon, hogy Te mit használsz a gépeden, ha Minix-et, akkor azt, senkinek semmi köze hozzá. Mivel nem szoftvert, hanem hardvert árul.
2. Az hogy a Dell a Windows 7 operációs rendszert ajánlja, ez meg egy Licenc miatti kötelező reklám, Ne egy bugris magyar nagyker döntse el, hogy mit használok a gépemen.
3. A Magyar fogyasztóvédelem semmit nem ér, mivel nincs technológiájuk a vizsgálatokhoz. Ezért ilyen nagyképű a hárombetűs cég is, ezt jól tudják ki is használja.
4. Ha a dell Linux-al adta el a gépet, akkor pofa befog, a hárombetűsnél, mivel azért tud annyit eladni, a gépeiből, mert nem jár hozzá a Windows. Mivel nem kell a plusz 20 - 30 dollárt kifizetni érte, amibe a Windows kerül. Ami persze pont a tetű MAGYAR nagykereknek köszönhetően 80 - 100 dollár plusz lenne a végén.

Ja egy ötlet, ha felajánlanád hogy veszel egy Windowst a saját számládra, akkor biztosan máshogy állnának a dologhoz, persze ezzel is lehúzva a vevőt, mert neki ez éri meg.
Hárombetűs és társai Ti csodásak.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

kisakoska – 2010. január 28. 19.50

Sziasztok, fejlemények:
December közepe óta szervízben a gép, kaptunk egy acer cseregépet, ami kb 15 percig bírja töltő nélkül, és win xp-t tettek rá:-)
Szóval a lényeg, rákérdeztünk a szervízben, hogy ugyan mi újság?
Erre fapofával bejelentik, hogy a dell-nek nincs raktáron LED panelja, amit szerintük cserélni kéne.
Nooormális?
Miért nem tájékoztattak, elvégre jan 4-től munka van?
Hát így
Írtunk a szerviz főnökének, de 3 napja még nem érkezett válasz, gyanítom, hogy megvárja (mint eddig mindenki) a 30 napos válaszidőt, ami a törvény szerint rendelkezésére áll...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

kisakoska

Nyutkány – 2010. január 28. 20.13 – előzmény

van ugye a mondás, hogy amilyen az adjon isten...
az én hozzáállásom, hogy mindenki tévedhet, ezért mindenki kap 2 esélyt. a harmadik alkalomkor viszont már a Nagyon Kellemetlen Ügyfél pofáját veszem fel. agresszivan támadok, balhézok, adott esetben leüvöltöm a fönök fejét (vagy az ügyintézöt/eladot, aki nem keriti elö a fönököt) lehetöleg más ügyfelek elött, uszitom a fogyaztovédelmet.
a gyakorlat azt mutatja, hogy bármilyen kellmetlen is, de ez elég hmar célra vezet.
a körülményektöl függöen nem riadok vissza az olyan beszolásoktol sem, hogy a "keményen megkeresett pénzemért egy kalap szart kaptam, ezt itt és most rendezhetjük békésen, vagy eröszakkal". fellépés kérdése, ha el tudod hitetni, hogy nincs veszteni valod egy kis tettlegesség vagy randalirozásos rongálás következményei miatt, behuzzák fülöket farkukat.
hiába webshop, legalább egy irodájuk van, ahol rájuk lehet rugni az ajtot.
sajnos meg kell tanitani egyes kereskedöket, hogy nem szivozhatnak büntetlenül.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Roosz Emil | Linux - csak használom...

t400 – 2010. január 28. 23.29 – előzmény

Igen sajnos ez a kedves ország, itt szarnak a fogyasztóra, még a fogyasztóvédelem is egy rakás szar, azért állnak így a kereskedők az ügyfelekhez.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

beg – 2010. január 29. 9.38 – előzmény

Szerintem most jött el a pillanat, hogy választást adj nekik:
-egy vadiúj laptop
-fogyasztóvédelem

Ezt a régi, sok-kilométeres, ide-oda hurcolt, tákolt laptopot ne fogadd el.

Össze kell szedned a szervizlapokat, leülni egy gép elé, és akár több oldalon keresztül szépen, higgadtan, ám tényszerűen leírni az egész sztorit, majd eljuttatni a fogy.véd-hez.

ui: eredetileg az ubuntut hibáztatták a hardverhibáért....Köztudott, hogy az operációs rendszer direkt és készakarva eszik LED kijelzőket ebédre, és nagyon sok összefüggés van az op.rendszer valamint a kijelző közt. Szánalmas.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Ubuntu: Miénk, Nektek, Tőlük.

younfox – 2010. január 29. 16.38 – előzmény

Csak sajnos a fogyasztóvédelemnek, az lesz a reakciója, hogy küld egy formanyomtatványt hasonló írással:
"Kérem írja le részletesen a problémáját, majd a megfelelő összegű illetékbélyeg felragasztásával küldje azt el nekünk"
Erre ha jól emlékszem egy hétnél nem kap a kedves panaszos több időt, érdekes, hogy ilyenkor nem 30 nap...
Mikor én visszaküldtem nekik a levelet, ahogy kérték, azt a választ kaptam, hogy nem fértem bele a válasz-határidejébe, forduljak a békéltető-testülethez. Ezért a tanácsért fizettem ki a több-ezer forint illetéket. De legalább a békéltető megoldotta a problémámat, igaz ott is kellett fizetni illetéket. De ott legalább a panaszos polgárt védik.

Egyetértek azzal, hogy sajnos csak hangoskodással lehet akármit elérni, lehetőleg a többi vásárló/ügyfél előtt. Fenyegetést pedig pont emiatt nem szabad nyílt formába önteni. :)
Csak burkoltan... "kár hogy ilyen világban élünk, az ember sehol nincs biztonságban, sem az értékei..." :) közben mosolyogva a szemében nézel jó mélyen és még finom voltam :)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

HP Pavilion dv5-1120eh Ubuntu 9.10 64bit, ext4

kisakoska – 2010. január 30. 10.54 – előzmény

Sziasztok, köszi a hozzászólásokat, nem ide tartozik, de internet szolgáltatóval is voltak bajaink mostanság (szegény embert az ág is...) és ott is csak a kemény fellépés segítségével adtak nekem igazat.
Viszont: tegnap kaptunk egy levelet, hogy szánják-bánják, jövő 7 közepére orvosolják a hibát, futárral kiküldik a kész gépet (ezt mondjuk meggondolom, mert mi van, ha megint nem lesz jó) és fogadjunk el kárpótlásért egy pendrive-ot:-)
Jó, mi? Remélem végéhez közelít a történet.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

kisakoska

Saboteur777 – 2010. január 30. 13.29 – előzmény

No, ez pozitív fejlemény.
Amint korábban írtam, a DELL-nél érdemes próbálkozni, nem kell a viszonteladóval tökölni: szó nélkül kicserélték a LED kijelzőmet, helyi kiszállással. Mivel a garancia nem a viszonteladónál van, hanem a DELL-nél, ezért tökmindegy, hogy viszonteladóval szórakozol-e, vagy sem. (vagy hát nem: kevesebb fáradtság).

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Maverick Meerkat 10.10 --- www.luxuslashes.hu --- --- www.elajf.blogspot.com ---

younfox – 2010. január 30. 14.27 – előzmény

Én is internet szolgáltatóval jártam úgy, ahogy írtam fentebb. El is mondom, hogy melyik volt az. FiberNet Zrt. Nem küldtek számlákat, havonta 2x felhívtam őket kék-számon(helyi tarifával hívható) és negyedórákat vártam mire beszélhettem valakivel, azt mondták pótolják a számlákat a hiányzó szerződéssel együtt, de nem tették soha. Majd követelték a pénzt kamatostul mikor lejárt a hűségidő.
Elmentem békéltető testülethez, mert a Fogyasztóvédelem és az NHH szart rá. Azt mondták nekem van igazam és nem követelhetnek semmit. Majd novemberben felhívott egy behajtó cég, hogy a FiberNet Zrt.-nek 325ezer forintos követelése van felém. Mondtam a behajtósnak, hogy kérdezzen utána, hogy mi volt a békéltetős eljárás eredménye, mert ezt nem közölte a cég velük, hogy egyáltalán volt. Azóta se hívtak vissza...
Szüleimet meg a T-Mobile húzta le mobilnetnél egy 15ezres számlával, mikor túl sem lépték a korlát felét sem.
Érdekesség gyanánt a FiberNet a T-Mobile leányvállalata és mindkettő cég volt már pont ezek miatt büntetve, mert jogtalanul/szabálytalanul jártak el és hamis összeget követeltek.

Ha az ember nem csap botrányt, akkor lehúzzák ahogy tudják.
Ha visszahívna a behajtós, megmondanám, hogy forduljanak bírósághoz ha akarnak, mert én nem fizetek. De abban az esetben, én a médiához fordulok.

Üzenem mindenkinek, hogy csak bátran, határozott, tántoríthatatlan fellépés eredményt hoz és ne érje be senki kevesebbel, mint amit eldöntött előre, ne kössetek kompromisszumokat.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

HP Pavilion dv5-1120eh Ubuntu 9.10 64bit, ext4

kopibagoly – 2010. február 14. 13.40 – előzmény

Én azt tapasztalom, hogy gáz, villany, víz szolgáltatókkal is kardoskodni kell. Én szépen bediktálom az óraállásokat, ők meg időnként ennek ellenére hasukra ütve küldik a számlát.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

"Örök világosság részese leszek, többé szó szívem nem gyengíti meg."

younfox – 2010. február 14. 14.56 – előzmény

Nekem/nekünk is küldtek már így számlát...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

HP Pavilion dv5-1120eh Ubuntu 9.10 64bit, ext4

decoati – 2010. február 14. 17.50 – előzmény

ehhe-ehe-hhhhe-he :)) kb. 4-5 ilyen sztorit tudnék mesélni / hét. :(

Ha valakinek a Fibernél ilyen problémája van és tudottan igaza van, e-mail, tértivevényes ajánlott levél, magas C hangnem. Az üzemeltetést kiszervezték, most akarják az üzemeltetés (ex-saját szerelőik!) összes kontaktját beszünteteni a FiberNet diszpécserei felé (így a vitás, de a helyszínen a szerelőn keresztül rendezhető kérdéseket sem lehet már rendezni), a hátralékos (akár jogtalanul) modemeket automatikusan felfüggesztik. Pedig elképesztő fejetlenség van, a felét sem hinnétek.
Egy új NHH szabályozás értelmében a szolgáltató hibájából az ÁSZF-en kívüli szolgáltatáskiesésekért járó jóváírást már nem az NHH-n keresztül kell érvényesíteni, hanem a szolgáltató köteles automatikusan eljárni ezügyben, még ha az ügyfél ezt külön nem is kérte.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

ül, kussol, kulturáltan szórakozik

kisakoska – 2010. február 14. 11.08 – előzmény

Sajnos mégsem sikerült a dolog. A szervíz hivatalos munkalapján az olvasható, hogy a linux nem támogatja a dell-t, ezért nem orvosolható a hiba, hogy nem működik a wifi. (Windows alatt tökéletesen, és ez is szerepel a szervízlapon!) Érdekes, hogy vásárlás után, az alaplap, majd a led panel cseréje előtt még működött ubuntu 8.10-el, sőt a koalával is.
Azt közölték, hogy pénzért szívesen utánanéznek a dolognak, mivel a nyilvántartásukban DOS-osként szerepel a gép, nekik nem klell foglalkozniuk az ubuntuval. Elküldtek a céghez, ahol vásároltam ,de ott meg az volt a szöveg, hogy mit képzel a szervíz, hogy visszaküld hozzájuk, nekik már semmi dolguk velem, hisz nem jöttem vissza 3 napon belül vásárlás után...
És akkor jött az aduász, a számlán UBUNTUs disztribúcióval szerepel a laptop, úgyhogy megpendítettem, h ez nagyon úgy néz ki, hogy vásárló megtévesztése, nem?
Most ott tart a dolog, hogy az eladó,megpróbálja meggyőzni a szervízt, hogy márpedig garanciális lenne a szoftveres probléma megoldása.
És a legszebbet a végére hagytam, a webshop a szervizet üzemeltető cégtől vette a GÉPET!
Hát így
október óta most hoztam haza a gépet, de nem tudok vezetéknélküli hálózatot használni.
Azt hiszem a DELL-hez fordulok, mert itt csak ping-pongoznak velem.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

kisakoska

beg – 2010. február 14. 13.17 – előzmény

Ahogy már pár hozzászólással feljebb is ajánlottuk sokan: légy erőszakos, hisztis, agresszív. Amíg ez nem történik meg, tovább fognak ping-pongozni veled.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Ubuntu: Miénk, Nektek, Tőlük.

kisakoska – 2010. február 20. 13.03 – előzmény

Higgadtan, átgondoltan összefoglaltam a tényeket a webshopnak még egyszer, és csodák csodájára (bár ezek után a tortúrák után nincs sok kedvem ilyet írni) felhívtak és közölték, hogy hát...tényleg nekem van igazam, és hogy van jogom reklamálni náluk:-)
Abban maradtunk, hogy saját költségen ők megnézetik a szervizzel, és addig nyúzzák a gépet, amíg nem fog működni rajta minden. Jelzem, hogy a vásárlás után, amikor nulla szakértelemmel rátettük a gyári, majd a frissebb ubuntukat. semmi gond nem volt a géppel.
Remélem tényleg megcsinálják végre a gépet, és használni is tudjuk a számunkra nem kis összegből vásárolt gépet

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

kisakoska

Vadkutya – 2010. február 14. 15.31 – előzmény

"a webshop a szervizet üzemeltető cégtől vette a GÉPET!"

Öcsém... ez nagyon durva , ne hagyd magad ! Azért én a helyedben nem mennék át pitbull -ba , már ami az agressziót illeti . Azt gondolom , hogy az már nem segít neked . Szerintem eljött az ideje , hogy jogi útra tereld a dolgot , többet érsz vele mint a fenyegetésekkel . Keress egy hasonló esetekre szakosodott jogászt , aki majd megindítja a hivatalos eljárást a jogilag járható utakon . A lényeg , hogy jogi úton tedd meg a további lépéseket . Hidd el , nagyon hatásos tud lenni egy jogász által küldött hivatalos levél :) Szerintem !

Hajrá....!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

10.04.3 Lts

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
© 2007–2011. Magyar Ubuntu Közösség.
Az Ubuntu a Canonical bejegyzett védjegye.
Az ubuntu.hu az fsf.hu kiszolgálóin fut.