• Ismertető
  • Hírek
  • Letöltés
  • Súgó
  • Tananyag
  • Közösség
  • Ubuntu Women
ubuntu.hu

Belépés

Mi az az OpenID?
  • Belépés OpenID használatával
  • OpenID belépés megszakítása
  • Felhasználó létrehozása
  • Elfelejtett jelszó

Facebook

Kapcsolat

  • Identi.ca csoport
  • Facebook oldal
  • IRC
  • Közösségi levlista
  • Segítői levlista
  • Magyar Ubuntu Planet
  • További elérhetőségek

Ubuntu One KDE kliens

2010. augusztus 10. – 16.08 – Ulysses

Közel egy hónappal ezelőtt jelentette be Harald Sitter az Ubuntu One KDE kliensének első publikus változatát, ma pedig elérhetővé vált az első alpha változat. Bár a fejlesztő reményei szerint minden az elvárásoknak megfelelően működik, ez még csak egy alpha kiadás, így minden visszajelzést és hibabejelentést szívesen lát.

Az Ubuntu One KDE kliens alpha változata jelenleg csak a Kubuntu 10.10 Maverick Meerkat felhasználói számára érhető el, és a telepítés előtt nekik is ajánlott a rendszer frissítése.

Aki ki szeretné próbálni, az egy PPA tárolóból telepítheti. A tárolót a leggyorsabban az alábbi paranccsal lehet felvenni:

sudo add-apt-repository ppa:apachelogger/ubuntuone-kde

Majd a csomaglisták frissítése után telepíthető az ubuntuone-kde csomag, ami a Kickoff alkalmazásindító → Alkalmazások → Segédprogramok → Status notifier for Ubuntu One kiválasztásával indítható. Ezután a kliens automatikusan elindítja a böngészőt hogy hozzáadhassuk számítógépünket az Ubuntu One fiókunkhoz.

Ismert hibák

Az Ubuntu One KDE kliens ütközik a GNOME-os változattal, így telepítése előtt kézzel el kell távolítani az ubuntuone-client-gnome csomagot. Első indításkor az ubuntuone-sso-qt összeomlást jelez, ami csak akkor követhető vissza, ha előzőleg telepítésre került az ubuntuone-sso-qt-dbg csomag, így az apport segítségével jelenthető a hiba.

Képernyőképek

Végül következzen néhány képernyőkép az Ubuntu One KDE klienséről.


A megosztandó mappák kiválasztása

Üresjárat

Szinkronizálás a szerverrel
  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
koppany88 – 2010. augusztus 10. 20.56

Szerintem írhattad volna a KDE 4.5 megjelenését.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

zaivaldi – ubuntu.hu szerkesztő – 2010. augusztus 10. 21.06 – előzmény

Az ubuntu.hu főoldalára nem szoktak kikerülni más oldalakról egy az egyben átvett hírek, főleg nem angolul. Most már lassan egy éve itt vagy, feltűnhetett volna...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

jani1701 – 2010. augusztus 10. 21.09 – előzmény

Azt majd írják a kde.hu -n. ;-)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

evenorbi (nem ellenőrzött) – 2010. augusztus 11. 7.44 – előzmény

Miért? Azt inkább a kubuntu.hu-ra kellene nem?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Sevoir – magyar közösségi tag – 2010. augusztus 10. 21.12

Kis elírás: "nhéány" -> "néhány".

Bár nem használok KDE-t de azért köszönöm a hírt.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Sevoir visszatért, tapsvihar.

idanka – 2010. augusztus 10. 21.21

Vajon mikor lesznek legalább olyan fontok mint az Ubuntuban?
Ubuntu előtt eldolgozgatok 2* 16 órát is...
Kubuntu pár óra múlva "sírva" szedtem le, azt hiszem meg is tapostam egy kicsit az 50Hz sajnos még vakítóan moslék. Megtaláltam a font beállításokat, de az halottnak a cuppanós.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Ulysses – ubuntu.hu szerkesztő – 2010. augusztus 10. 21.27 – előzmény

Ugyanazok a fontok vannak benne, mint az Ubuntuban, és az új, egyelőre csak szűk körben elérhető új font lesz az alapértelmezett Kubuntuban is valószínűleg.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

idanka – 2010. augusztus 11. 14.17 – előzmény

Vakuljon meg a lovam, ha ez a kettő ugyanaz. Kifolyik az ember szeme.
10 éve voltak hasonló rusnya fontok

http://idanka.tarhely.biz/tmp/kubuntu.png
http://idanka.tarhely.biz/tmp/ubuntu.png

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

zlt – 2010. augusztus 11. 14.25 – előzmény

Most ezek közül melyik a "szép"?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Ulysses – ubuntu.hu szerkesztő – 2010. augusztus 11. 14.48 – előzmény

Láthatóan csak kötözködni akarsz, de legalább vedd a fáradságot, és ne egy két évnél idősebb kiadást (Kubuntu 8.04) hasonlíts össze egy fél évnél fiatalabbal (Ubuntu 10.04). Mint mondtam, ugyanazok a betűtípusok vannak Kubuntuban és Ubuntuban is, legfeljebb az alapértelmezett beállítások mások.

http://people.ubuntu.com/~ulysses/kepek/kubuntu-systemsettings.png
http://people.ubuntu.com/~ulysses/kepek/kubuntu-fontconfig.png

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

idanka – 2010. augusztus 11. 15.35 – előzmény

Bocsesz, távol álljon tőlem a kötözködés!

Megesz a penész, annyira tetszik a Kubuntu - na de a Fontok miatt használhatatlan.
Most nincs fent így nem tudtam prezentálni a 10.04 font helyzetet. Nem mellesleg a live cd még elmegy, felteszem a rendszert az nvidia meghajtót és kuka az egész.

A nagy kérdés - szerinted ez van olyan szép, barátságos mint a Gnome?
Nem látok (nagy) különbséget a te képed és az között amit én feltöltöttem.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

inigo – 2010. augusztus 11. 0.58

ez e kék aura az ablakok körül annyira ultra gagyi :)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

evenorbi (nem ellenőrzött) – 2010. augusztus 11. 7.45 – előzmény

Nyugi nem kell írigykedni. ;) Hiszen a Gnome is "szép". ;)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

zlt – 2010. augusztus 11. 7.52 – előzmény

Van egy varázserejű mágikus ablak, amiről legendákat mesélnek. Beállításoknak nevezik ezt a mesebeli helyet és állítólag ott lehet ezen változtatni. Valahol az óperenciás panelen túl, ahol az egérmutatód még nem járt megtalálhatod. Utadon légy óvatos, mert sokan elvesztek már a vándorlás folyamán a menüdzsungelben, ahol különböző ikonlényekkel szembesülhetsz.
btw... compiz árnyék is színezhető és a pozíciója állítható....

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

inigo – 2010. augusztus 12. 12.13 – előzmény

tudom, de attól még nem gáz, hogy ilyeneket beletesznek az alap témába? imo ráférne a kde-re egy ízlésesen megcsinált alaptéma. itt többen cikizték a gnome-ot, de szerintem az új ubuntu téma nagyságrendekkel kiforrottabb, harmonikusabb, mint a kde alapkinézete (én amióta megjelent a 10.04 ezt használom, pedig előtte mindig leváltottam a témát). és nem ez az aura az egyetlen dolog, de amikor tavasszal mielőtt újra telepítettem a rendszert megnéztem a kde-t is ez is azok közé tartozott, amit nem hittem el, hogy egy alap témában benne van. és ezt nem kötekedésből mondom csak szerintem hiányzik az a plusz lépés kinézetben, ami szerintem, most a ubuntus gnomenál meg van.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

evenorbi (nem ellenőrzött) – 2010. augusztus 12. 14.21 – előzmény

Ráférne? Két év óta csiszolják, és az egyik legízlésesebb téma lett. A Gnome témája évek óta ugyanaz szerintem és, ahogy látom senki nem használja disztró alapban, és szvsz az Ubuntu témája pedig csak egy átszínezett valami, bár nagyságrendekkel jobb, mint amióta nem használom. :)

Egyébként mit javasolnál a KDE témához, mert ők mindig várják a véleményeket. Megjegyzem tavasszal is más volt a KDE téma, mint most.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

inigo – 2010. augusztus 12. 15.28 – előzmény

őszintén megmondom nem emlékszem már még mi is volt a bajom vele, gyorsan felejtek, de sokat kellett állítgatni mire a sok sallangot legyalulta az ember :) szerintem ugyanazok csinálhatják most is, akik szerintem jó dolog az izgő mozgó egérmutató pl :).
amúgy pont az az "átszínezés" a lényeg. ez az amit baromi nehéz jól megcsinálni. az, hogy a szín pont olyan legyen, ami hosszú távon sokaknak esztétikailag kedvére legyen. meg a sok kis részlet: mekkorák legyen a térközök, lekerekítések, szegélyek, árnyalások stb-stb. Nem hiába mióta próbálkoztak vele az ubuntunál is és most lett csak valami értékelhető eredmény a sok tévút után (és szerintem a win-nél is utoljára a classic téma volt igazán eltalálva. ezek a tükröződős, csillogó, üveges dolog szerintem nem az igaziak. ebben nem tudom miért nem követik a mac-et :).
szerk:
egyébkét szerintem a képen azok az értesítési buborékok is furák.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

zlt – 2010. augusztus 12. 15.49 – előzmény

Elhiszed, hogy valakinek meg pont a tükröződés tetszik és rá se tud nézni a classic win skinre?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

ferryyv – 2010. augusztus 12. 16.07 – előzmény

"szerintem a képen azok az értesítési buborékok is furák."
Lehet, h neked fura de szerintem még mindig szebb és praktikusabb/használhatóbb mint az ubuntué.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

cat /etc/issue -> Arch Linux \r (\n) (\l)

idanka – 2010. augusztus 13. 12.02 – előzmény

Ebben biztosan tévedsz: a defaultnak "tökéletesnek" kell lennie
Amíg egy mindenféle hegesztett, tákolt témánál egy csomó dolog hiányzik nem odavaló ..stb
Addig az alapértelmezett témában minden pont oda illik és működik!
Kis változtatással, de nekem az alapértelmezett a kedvencem - ahogy néztem a következő kukást is megtartom:)

Ubuntu 10.04 Képernyőkép

Kíváncsiságból feltettem a mac témát (olyan szép). Már a háttér sem igazi + az iconok is le vannak butítva. (lehet a kisebb méret miatt). Megvan az eredeti icon szett és a full háttérkép - alapjaiban sem hasonlít az eredetire.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

zlt – 2010. augusztus 12. 15.48 – előzmény

"imo ráférne a kde-re egy ízlésesen megcsinált alaptéma. "
Legyen. Mutass egy skint, ami mindenkinek tetszik.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

inigo – 2010. augusztus 12. 16.20 – előzmény

nyilván van valami abban, hogy sok fajta ízlés van, de azért mégis azt tapasztaljuk, hogy van amiben elég nagy az egyet értés. pl, hogy a mostani ubuntu jobban néz ki mint a régebbiek (tehát nem abban, hogy el sem tud képzelni jobbat, vagy hogy ez lesz az örök kedvence, de azért nagyjából szerintem azt a nagy többség látja rajta, hogy a régebbi katyvasz helyett most szépen össze van rakva). vagy egy macre design szempontból a többség rábólint, míg a win-nel kapcsolatban azért kevésbé az az elterjedt nézet, hogy hú de csini felületeket terveznek. vagy egy 1969-es ford mustangon a többség szerintem látja a formatervezés diadalát :) (én is aki utálom az autókat). szóval szerintem lehet olyat csinálni, ami úgy általában ha nem is lesz a kedvencünk, de azt mondjuk, hogy ez rendben van, mesteri alkotás. szerintem a kde még ez előtt van.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

zlt – 2010. augusztus 12. 16.49 – előzmény

Szóval akkor nem mutatsz skint?
Elhiszem, hogy te el tudsz képzelni egy ilyet, de ettől még nem leszünk előrébb. Ahogy a 69-es kocsid, úgy az ambiance, radiance témák se tetszettek mindenkinek...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

inigo – 2010. augusztus 12. 17.13 – előzmény

nem tudok mutatni. ha, úgy érzed ez a kde alap témája mellett szól ám legyen :)
amúgy nem mondtam, hogy mindenkinek tetszik.
de asszem, már jobban nem tudom körülírni, amit mondani szerettem volna ;)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

zlt – 2010. augusztus 12. 17.20 – előzmény

"nem tudok mutatni. ha, úgy érzed ez a kde alap témája mellett szól ám legyen :)"
Írtam én ilyet, hogy az mellett szól?:)
Ez inkább a szokásos elégedetlenkedű usereket jellemzi...
-Ez nem tetszik, ne így legyen!
-Akkor hogy legyen? Mi tetszene?
-Nem tudom, fogalmam sincs, de ne így legyen!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

inigo – 2010. augusztus 12. 17.37 – előzmény

gondolom amikor hallasz egy zenét és nem tetszik is meg tudod mondani, hogy hogy legyen, milyen hangot hova rakjanak át... ha így lenne zenész lennél. a legtöbb ember nem képes megmondani, hogy pontosan(!) mi tetszene neki, de ha látja felismeri. az aki ért hozzá, akinek van az ilyenhez szeme az tudja megalkotni (ő fogja tudni kiválasztani a szín árnyalatot, a térközöket stb hozzá az ikonokat megalkotni stb). szerinted a mac felületet úgy rakták össze, hogy megkérdezték a usereket milyen legyen? ebből aligha lenne egy egységes felület.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

zlt – 2010. augusztus 12. 17.42 – előzmény

Zenét ne hasonlítsunk grafikus környezetekhez, mert nincs hozzá konverterem.

"szerinted a mac felületet úgy rakták össze, hogy megkérdezték a usereket milyen legyen?"
Szerintem ugyanúgy, ahogy kde-nél a designért felelős emberek kialakították. Ezt követően jöt egy nick (mert ilyen mindig van), aki azt mondta, hogy "Hát ez így tök ronda!". Az utána következő párbeszédet már fent leírtam...
Csinálhatsz te akármilyen felületet mindig lesz olyan, akinek nem tetszik és ez így van rendjén. Ezért lehet kedved szerint átalakítani.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

ferryyv – 2010. augusztus 12. 17.10 – előzmény

Azok szerintem akik KDE-t használnak az alapértelmezett témát elfogadhatónak találják épp úgy mint a gnome userek az ubuntus gnome témát. Az viszont egy cseppet sem lep meg, h neked nem tetszik a KDE alap témája, de kb ez igaz rám is az ubuntu gnome témájával kapcsolatban. 1xűen szerintem ezért használsz te gnome-ot én meg KDE-t (jó persze nem csak ezért de biztos, h a kinézet is nyom a latba). Remélem világos voltam. :)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

cat /etc/issue -> Arch Linux \r (\n) (\l)

inigo – 2010. augusztus 12. 17.16 – előzmény

nekem a korábbi ubuntu gnome témák nem tetszettek és többnyire mégis gnome-ot használtam :D
de amúgy komolyan örülök, hogy ti ennyire meg vagytok elégedve ezzel az a kde témával.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

jani1701 – 2010. augusztus 11. 8.38 – előzmény

+1 nagyon gagyi. De ha jól tudom átlehet állítani más színre...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

CodeRed – 2010. augusztus 11. 14.02 – előzmény

Grafikusan ki/be kapcsolható, színe mérete állítható. Ez nem hulladék gnome :p
Persze van akinek ez a kukásautó dizájn jön be.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Conficker – 2010. augusztus 11. 14.04 – előzmény

+1
KDE forever ;)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

jani1701 – 2010. augusztus 11. 14.09 – előzmény

Ez a hulladék Gnome nálam sokkal gyorsabban mozgatja az ablakokat, tehát jobban tudom használni a gépet, amíg ez így van addig megteszi ez a hulladék. :)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

CodeRed – 2010. augusztus 11. 14.15 – előzmény

Nálam meg a KDE mozgatja gyorsabban, és boldog vagyok :]

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

szponzor – 2010. augusztus 11. 15.24 – előzmény

Én mindkettőt használom, de a KDE-t jobban szeretem.
4.5-öst még nem tudtam kipróbálni, de szerintem a KDE sokkal jobban fejlődik, mint a GNOME.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

evenorbi (nem ellenőrzött) – 2010. augusztus 11. 15.54 – előzmény

Ez "hamarosan" megfordul, amikor is 2013-ban kijön a Gnome 3. :)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

minthaka – 2010. augusztus 11. 21.11 – előzmény

Nem is biztos hogy alaptalan a fenyegetőzésed! Jelenleg azért használok GNOME-t mert a KDE4 annyira elcsicsásodott és túlsúlyossá vált, hogy a gépem teljesítménye látja a kárát. Azonban, volt alkalmam kipróbálni a GNOME 3 Preview-et, és amit láttam vérfagyasztó volt. Szerintem az 2x annyit fog zabálni mint a KDE4.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Ha Bill Gates volnék, KDE4-et fejlesztenék.

CodeRed – 2010. augusztus 11. 23.13 – előzmény

"KDE4 annyira elcsicsásodott és túlsúlyossá vált, hogy a gépem teljesítménye látja a kárát"
2010-ben egy 2GHz-es processzor meg 1GB ram nem túl nagy kiváltság és cserébe vígan megy vele KDE4, ha ez nincs meg akkor internetezni se lehet valami nagy "felhasználói élmény" (flash/java) használtam gnomeot is kb ugyan annyi memóriát zabált mint kde, viszont a kdere azt tudom mondani ez szép és azért eszi, funkcionalitásba meg messze többet nyújt.

Gnome 3 ? Ha úgy fejlesztik ahogy az aktuális gnomeot még az egérkurzort is gconfba kell kézzel visszakapcsolni.
Viccesek na, gomb ikonokat eltüntették a menüikonokkal együtt, nem tudom ez milyen brainstorming hatására történt de, hogy egy nyamvadt menüt nem voltak képesek csinálni hogy vissza tudja kattintani akit ez zavar az szánalom. Ilyen agymenés még pl.: a nautilus Toolbar style, location entry grafikus állíthatatlansága, hogy miért fájna ennyire egy checkboxot berakni ezt valószínűleg csak ők tudják...

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

berciXcore – 2010. augusztus 13. 15.08 – előzmény

Én pedig mindkettőnél gyorsabban mozgatom az ablakokat, főleg ha becsukni kell, mert nyitva hagytam és épp leszakad az ég. :)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

ferryyv – 2010. augusztus 15. 12.45 – előzmény

Most néztem és ubuntu (gnome)-ban is van az ablakok körül ilyen "aura" csak feketében. :P

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

cat /etc/issue -> Arch Linux \r (\n) (\l)

berciXcore – 2010. augusztus 15. 20.53 – előzmény

Azt úgy hívják, hogy árnyék. ;)

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

ferryyv – 2010. augusztus 16. 5.44 – előzmény

Köszi, én tudom mi a neve amit látod idéztem.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

cat /etc/issue -> Arch Linux \r (\n) (\l)

bognarandras (nem ellenőrzött) – 2010. augusztus 11. 22.07

Na akkor!

Ezt a hírt nem azért írta ulysses, hogy itt vitassuk meg a KDE 4.5-öt, az új Ubuntu fontot vagy azt, hogy a GNOME vagy a KDE szarabb-e! Erre megvannak a megfelelő bejegyzések.
Már van itt jópár hozzászólás, de eddig egy se kötődik az Ubuntu One klienshez, ez a hír pedig-e miatt jött létre, ha esetleg nem vette volna észre a tisztelt közösség! Itt már mindenről volt szó, csak éppen arról nem amiről kéne.

Röviden: Nem kellene offolni, mindennek megvan a maga helye!

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

evenorbi (nem ellenőrzött) – 2010. augusztus 12. 14.30 – előzmény

"vagy azt, hogy a GNOME vagy a KDE szarabb-e!"

Ugyan már ez nem kérdés, hiszen mindenki tudja, hogy jövőre Torvalds visszatér a KDE-re (vagy Xfce-t fog használni, ki tudja), mert nem akar újra az idióták* táborába tartozni. ;)

* aki nem ismeri a történetet azoknak röviden: Torvalds valamikor a KDE 4.0 megjelenése után nyilatkozta, hogy újra Gnome-ot fog használni, mert nem tetszik neki a KDE. Korábban a korlátolt Gnome-ról azt nyilatkozta, hogy csak idiótáknak való.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

hepaly – 2010. augusztus 12. 15.01 – előzmény

A lényeget fentébb már nagyon jól megfogalmazták :ez nem az a topic! Annyira értelmetlen a gnome vs kde téma... Az hogy kinek mi tetszik, fullba nem érdekes. Valaki a vörösbort szereti, valaki a fehéret, valaki sörös, stb. :) Nekem mindkető fentvan, egyik sem korlátoltabb a másiknál.
De hogy onba lendüljünk, szerintem nagyon jó hogy összehozták ezt a klienst. Jó lenne, ha a teljes értékű dolphin-es dropbox-ot is megcsinálnák.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Arch - KDE

evenorbi (nem ellenőrzött) – 2010. augusztus 12. 15.32 – előzmény

Ajaj, valaki nem érti még a mosolyjeleket? Direkt odaraktam mindegyik írásomnál, hogy nehogy valaki komolyan vegye a csipkelődésemet. :)

szerk.: és teljesen hidegen hagy, hogy ki melyiket használja. Az sem érdekel, ha valaki Slackware-re Gnome-ot rak.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Guntherswarchzhaff… – 2010. augusztus 12. 17.35

Amúgy KDE-t ugyanúgy lehet témázni, mint Gnome-t. Ha valakinek nem tetszik az alap KDE téma, akkor használhat pl ilyet:
http://img807.imageshack.us/img807/8210/amarock.png

Amúgy szerintem ha nézünk Ubuntus képeket a neten, szinte mindegyiknek le van cserélve az alap megjelenítés, ezzel ellentétben ha KDE disztros képeket keresünk, nagyon sok az alap témás kép. Ez talán utal arra, hogy a felhasználók melyik alaptémát kedvelik jobban.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

evenorbi (nem ellenőrzött) – 2010. augusztus 12. 19.40 – előzmény

Témaügyileg eléggé érdekes, hogy mennyi Gnome alapú disztró használja a Gnome alaptémáját ( http://library.gnome.org/misc/release-notes/2.30/figures/rnusers.nautilu... ) és mennyi a KDE alapját.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

zoltan123 – 2010. augusztus 30. 16.27 – előzmény

Ez nagyon jól néz ki :D

MI ennek a témának a linkje?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

hepaly – 2011. január 21. 22.34

Jól elhalt ez a project, a PPA-t is törölték. Nincs meg valakinek esetleg a forráskód?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Arch - KDE

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
© 2007–2011. Magyar Ubuntu Közösség.
Az Ubuntu a Canonical bejegyzett védjegye.
Az ubuntu.hu az fsf.hu kiszolgálóin fut.