mooattyi>Wine simán emulálhatna ugy 1024*768-as asztalt, hogy a játék azt higyje az az asztalom, és mint azt megszoktuk, iylenkor ugorjon akkora méretűre.
ezt én is támogatom, csak az a bökkenő, hogy ilyen esetben a kiemenetet rántja össze windows alatt is
vagyis
lejjebb veszi a képernyő felbontását, és az átmértezést már a monitorod végzi el
be kéne illeszteniük egy kódsort, ami felskálázza a kimenetet a megadott méretre, mondjuk bilineáris szűrővel ... jó, kezdetnek sima lineáris is megteszi
bár szerintem ez iszonyatos erőforrásokat emésztene föl
mivel minden egyes 3D-s lerenderelt képet azonnyomban föl kell skálázni egy filterrel
(minden filter nélkül (nearest n.) elég gyatra lenne a kimenet, főleg ha a képarány nem azonos)
van egy sejtésem, hogy ezen már gondolkodtak, csak a kivitelezése cifra lehet