Ez a blogbejegyzés kivétel lesz. Nem készültem témával. Viszont a dühömet ki kell valahol adnom, és a dolog az informatikához kapcsolódik.
Barátom tanácsára kötöttem szerződést egy domain ( és tárhely ) szolgáltatóval, a fent említett szolgáltatásokról. Bár a dolog már az első alkalommal sem volt zökkenőmentes. A szolgáltatások elindúltak, én beköltöztem blogostúl, próbálkozós aldomain-ekből. A csomag elég jó volt. Viszont a 100 megabyte tárhely köti az ember kezét. Aztán...
Chapter 1. The beginner boy
One day ,( ahogy az ösi, legendamesék kezdődnek ) a domainra kiírták, hogy az user tartozása miatt, a tárhelyet szüneteltetik. Ez volt kb szerződéskötés, pénzbefizetés, szokásos macera után 2-3 hétre. Gyors csekkvég másolás, majd a máolat elküldése. Volt supportjuk, skype-on lehet elérni őket. Iszonyat flegmán beszétek velem, majd estére visszakaptam a tárhelyem, a blogom, a levelezésem. Utóbbi ekkor még nem annyira számított.
Chapter 2. The correct company
Péntek este megszűnt létezni a levelezésem, és a domain pedíg esett, kelt. A céget megkeresve közölték, hogy a domain nincs kifizetve, így ne is álmodjak róla a hétvégén, mivel az ő számlázási osztályuk is pihen. Nagyszerű. Valahogy nem hiszem el, hogy a hely, ahol a címet regisztrálták, nem küldene figyelmeztető email-t nekik, hogy a szerződési idő lejárt, ha szükség van rá, ideje lenne hosszabbítani. Nem tudok mást tenni. A levelezésem, bár nem a céges, de kötődik hozzá, azon keresztül egyeztetjük le a dolgozós időpontokat, elengedhetetlen. Gyakornoki programokra várok megkeresést, így még kellemetlenebbül érint a probléma.
Amit tehetek. Iszonyat gyorsan helyreállítom a dolgot, és kicsengetem a cucc jövő évi árát, hiszen nem tudok mást tenni. De ezt a flegma, nemtörődöm bandát otthagyom a fenébe. Utánna pedíg kiderítem, hogy vonatkoznak-e szankciók ilyen esetben a tárhelyszolgáltatókra.