a mesterÉn nem a reset gombra céloztam, hanem a recovery opcióra. Volt már Meizutól kezdve több lejátszóm is, de olyat, hogy egy kész, kiforrott készülékhez gyári szoftverben mellékelik a recovery opciót, olyat egyetlen ilyen kütyünél nem láttam még. Hozzáteszem: nem is volt rá szükség, mert ilyen rendszerhibát egyik sem jelzett még. Olyan persze 1-2x előfordult, hogy valamelyik esetleg "lefagyott", és azt egy egyszerű resettel tényleg megoldottam. De ez a Philips kütyü egy másik dimenzió. A reset gomb ezen a készüléken egyféleképp működik: az ember benyomva tartja, amit a kijelző egy rövid idejű felvillanással nyugtáz. De ez az említett rendszerhiba üzenetnél lényegében semmit sem ér. Nemhiába van a recovery opció a szoftverébe integrálva: ezek gagyi, szériahibás készülékek. Olyan, mint a céges **** kisteherautónk: 2 alkalommal garanciában cserélték az alsó 5 centis vonalban megrepedt szélvédőt, majd harmadjára közölték, hogy ez sajnos ilyen széria. Nálam ez a lejátszó úgy havi átlag 1 alkalommal mindig kiakadt. Volt, hogy sikerült egyszerű formázással helyrehozni, volt, hogy csak a recovery lefuttatása után egy LiveCD-vel tudtam működésre bírni, de most már gyakorlatilag semmivel sem. És ahogy a netet böngészem, nem én vagyok az első, akivel kibabrál ez a lejátszó. Csak azért vesződök még vele, mert amúgy bitang jó akksija van, nagyon hosszú ideig bírja egy töltéssel.