A problémám a következő:
Adott egy heterogén rendszer: Windows XP-k és Linux. A Linux szinte teljesen mindegy, de általában Ubuntu vagy Kubuntu.
Szükségem volna elsősorban egy címtárkiszolgálóra, amit mind Windowson az Outlook Express, mind Linuxon az Evolution és a Kontact/Kmail is képes használni. Másodsorban egy dokumentumkereső és -kezelő rendszer. Gyorskeresés dokumentumok között, új dokumentumok elhelyezése, dokumentumok törlése, stb. Ezen felül jól jönne még közös naptárhasználat, feladatok, "ToDo"-k adása, ilyesmi, de ez már tényleg nagyon extra feature.
Természetesen mindezt szabad szoftverekkel képzeltem el.
Először LDAP alapú rendszerben gondolkodtam, de nem igazán értem meg még a működését. Először nem is sikerült a szerver telepítése. Aztán próbálkoztam Funambollal, de az nem támogatta az Outlook Expresst. KDE cuccokkal is próbálkoztam, de Win alatt nem működött az Akonadi.
Van-e valakinek valamilyen ötlete, hogy mit tudnék használni, hogy megoldjam ezeket a problémákat?