• Ismertető
  • Hírek
  • Letöltés
  • Súgó
  • Közösség
ubuntu.hu

Belépés

  • Felhasználó létrehozása
  • Elfelejtett jelszó

Facebook

Kapcsolat

  • Facebook oldal
  • IRC
  • Közösségi levlista
  • Segítői levlista
  • További elérhetőségek

3D animátor-alkalmazás

2013. április 18. – 22.23 – femark
  • Alkalmazások

Sziasztok, egy olyan alkalmazast keresek, amivel tudok kesziteni 3D-s animacios kisfilmet. A kisfilm szűk 1 hónap múlvára kene, ezert jo, ha konnyen megtanulhato a program.

Koszonom!

‹ Képernyővédő indítása utáni lefagyás 3D animátor-alkalmazás ›
  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges
lev258 – 2013. április 18. 22.34

Blender?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Ubuntu MATE 18.04

rapfen – 2013. április 18. 22.46 – előzmény

http://www.blendertutorial.hu/

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

Metál az ész!

Datti – 2013. április 19. 8.07 – előzmény

www.blender.hu bár az egy hónap szerintem igen szűk intervallum hogy igazán megtanuld.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Mate91 – 2013. április 19. 8.47 – előzmény

1 hónap mindegyikhez kevés :-)

Amúgy még ha fel tudja telepíteni, akkor Maya. Abban mindenre van menüpont, nincs ennyi gyorsgomb, talán ezért egyszerűbb lehet.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Datti – 2013. április 19. 8.52 – előzmény

blenderben is van mindenre menüpont. na meg ha gyorsan akarsz dolgozni akkor a maya-ban is inkább gyorsgombozól , és a telepitése valóban nem egyszerü, houdinit is meg lehet probálni http://www.sidefx.com/ van 30 napos trial.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Mate91 – 2013. április 19. 9.32 – előzmény

Pont hogy nincs mindenhez menü, használom :-) Például ott a kijelölés (persze mindent): Maya-ban van Select all menüpont, Blenderben csak az A gomb. Vagy a formák egyesítésére is csak a CTRL+J van. Nem azért mondom, mert ezek bonyolult kombinációk lennének, hanem mert nincs olyan menüpont, amit egérrel elérve lehet ugyanerre használni. Elég sok példa van még. A Maya-ban is vannak gyorsgombok, de aki nem ismeri, és a nulláról kezdi, az a menük között inkább megtalálja amit keres. Blendernél az elején kell egy lista, ahol minden le van írva.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Datti – 2013. április 19. 9.39 – előzmény

blenderben is van bal alsó sarok select menü, bal oldali menü opject tool/object/join a egyesités.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Mate91 – 2013. április 19. 9.53 – előzmény

Igazad van.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

femark – 2013. április 19. 20.51

K-3D-vel mi a helyzet?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Datti – 2013. április 20. 6.25 – előzmény

most hogy mondod... úgy tudtam régóta nem fejlesztik és most rákerestem , láss csodát fejlesztik. meg lehet próbálni kérdés milyen/mennyi oktató anyag van hozzá.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

femark – 2013. április 20. 18.12 – előzmény

Igaz nincs hozzá sok tananyag.

Megpróbálom alap szinten megtanulni a Blender-t. Ha a 3d-s testeket egy egyszerűbb programmal csinálnám és csak az animálást végezném a Blender-rel, akkor egyszerűbb dolgom lenne?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Datti – 2013. április 20. 20.38 – előzmény

öööö ez nehéz kérdés , mit akarsz animálni? mi lenne a projekt? megmondom őszintén komoly animációt én sem csináltam még blender-l, és mi lenne az az egyszerűbb program? http://www.blender3d.org/e-shop/product_info_n.php?products_id=157 http://kfg.hu/info/html/blender/anim/index.html

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

femark – 2013. április 21. 18.37

Sziasztok,
Az ügy sínen van. A Blender-ben az animálás egész jól megy, objektumokat Misfit Model 3D programmal meg tudom csinálni, és azt át import-exportálom a Blender-be.

Az emberi testet és az archoz nincs valami kifinomultabb alkalmazás, amivel csak a tulajdonságot kell felvinnem?

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Datti – 2013. április 21. 19.47 – előzmény

animáciohóz vagy modelhez? modelezéshez lehet használni a makehuman programot. animásióhóz nemtudom.

  • A hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges

 

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
© 2007–2020. Magyar Ubuntu Közösség.
Az Ubuntu a Canonical bejegyzett védjegye.
Az ubuntu.hu az fsf.hu kiszolgálóin fut.