Sziasztok, egy olyan alkalmazast keresek, amivel tudok kesziteni 3D-s animacios kisfilmet. A kisfilm szűk 1 hónap múlvára kene, ezert jo, ha konnyen megtanulhato a program.
blenderben is van mindenre menüpont. na meg ha gyorsan akarsz dolgozni akkor a maya-ban is inkább gyorsgombozól , és a telepitése valóban nem egyszerü, houdinit is meg lehet probálni http://www.sidefx.com/ van 30 napos trial.
Pont hogy nincs mindenhez menü, használom :-) Például ott a kijelölés (persze mindent): Maya-ban van Select all menüpont, Blenderben csak az A gomb. Vagy a formák egyesítésére is csak a CTRL+J van. Nem azért mondom, mert ezek bonyolult kombinációk lennének, hanem mert nincs olyan menüpont, amit egérrel elérve lehet ugyanerre használni. Elég sok példa van még. A Maya-ban is vannak gyorsgombok, de aki nem ismeri, és a nulláról kezdi, az a menük között inkább megtalálja amit keres. Blendernél az elején kell egy lista, ahol minden le van írva.
most hogy mondod... úgy tudtam régóta nem fejlesztik és most rákerestem , láss csodát fejlesztik. meg lehet próbálni kérdés milyen/mennyi oktató anyag van hozzá.
Megpróbálom alap szinten megtanulni a Blender-t. Ha a 3d-s testeket egy egyszerűbb programmal csinálnám és csak az animálást végezném a Blender-rel, akkor egyszerűbb dolgom lenne?
Sziasztok,
Az ügy sínen van. A Blender-ben az animálás egész jól megy, objektumokat Misfit Model 3D programmal meg tudom csinálni, és azt át import-exportálom a Blender-be.
Az emberi testet és az archoz nincs valami kifinomultabb alkalmazás, amivel csak a tulajdonságot kell felvinnem?
Blender?
Ubuntu MATE 18.04
http://www.blendertutorial.hu/
Metál az ész!
www.blender.hu bár az egy hónap szerintem igen szűk intervallum hogy igazán megtanuld.
1 hónap mindegyikhez kevés :-)
Amúgy még ha fel tudja telepíteni, akkor Maya. Abban mindenre van menüpont, nincs ennyi gyorsgomb, talán ezért egyszerűbb lehet.
blenderben is van mindenre menüpont. na meg ha gyorsan akarsz dolgozni akkor a maya-ban is inkább gyorsgombozól , és a telepitése valóban nem egyszerü, houdinit is meg lehet probálni http://www.sidefx.com/ van 30 napos trial.
Pont hogy nincs mindenhez menü, használom :-) Például ott a kijelölés (persze mindent): Maya-ban van Select all menüpont, Blenderben csak az A gomb. Vagy a formák egyesítésére is csak a CTRL+J van. Nem azért mondom, mert ezek bonyolult kombinációk lennének, hanem mert nincs olyan menüpont, amit egérrel elérve lehet ugyanerre használni. Elég sok példa van még. A Maya-ban is vannak gyorsgombok, de aki nem ismeri, és a nulláról kezdi, az a menük között inkább megtalálja amit keres. Blendernél az elején kell egy lista, ahol minden le van írva.
blenderben is van bal alsó sarok select menü, bal oldali menü opject tool/object/join a egyesités.
Igazad van.
K-3D-vel mi a helyzet?
most hogy mondod... úgy tudtam régóta nem fejlesztik és most rákerestem , láss csodát fejlesztik. meg lehet próbálni kérdés milyen/mennyi oktató anyag van hozzá.
Igaz nincs hozzá sok tananyag.
Megpróbálom alap szinten megtanulni a Blender-t. Ha a 3d-s testeket egy egyszerűbb programmal csinálnám és csak az animálást végezném a Blender-rel, akkor egyszerűbb dolgom lenne?
öööö ez nehéz kérdés , mit akarsz animálni? mi lenne a projekt? megmondom őszintén komoly animációt én sem csináltam még blender-l, és mi lenne az az egyszerűbb program? http://www.blender3d.org/e-shop/product_info_n.php?products_id=157 http://kfg.hu/info/html/blender/anim/index.html
Sziasztok,
Az ügy sínen van. A Blender-ben az animálás egész jól megy, objektumokat Misfit Model 3D programmal meg tudom csinálni, és azt át import-exportálom a Blender-be.
Az emberi testet és az archoz nincs valami kifinomultabb alkalmazás, amivel csak a tulajdonságot kell felvinnem?
animáciohóz vagy modelhez? modelezéshez lehet használni a makehuman programot. animásióhóz nemtudom.