#define GLUT_DISABLE_ATEXIT_HACK
#include
#include
#include
#include
#include
using namespace std;
void render()
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT|GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glClearColor(0,0,0,1);
glPushMatrix();
glTranslatef(0,0,-2);
glBegin(GL_QUADS);
glVertex3f(-0.5, 0.5, 0);
glVertex3f(-0.5, -0.5, 0);
glVertex3f( 0.5, -0.5, 0);
glVertex3f( 0.5, 0.5, 0);
glEnd();
glPopMatrix();
glutSwapBuffers();
}
void setup()
{
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
gluPerspective(90, 1.3333, 0.1, 1000);
glLoadIdentity();
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
}
int main(int argc, char *argv[])
{
glutInit(&argc, argv);
glutInitDisplayMode(GLUT_DEPTH|GLUT_RGBA|GLUT_DOUBLE);
glutInitWindowSize(800,600);
glutCreateWindow("Teszt");
glutDisplayFunc(render);
setup();
glutMainLoop();
return 0;
}
glTranslatef(0,0,-2); erre a parancsra már nem rajzol ki semmit. Ha z-nek -1-et adok akkor még rajzol de hatása nincs. Perspektív nézetre sem vált át pedig az is normálisan meg van adva.