Keressük azokat a First Line Support munkatársakat, akik lendületes személyiségükkel, és segítőkész hozzáállásukkal szeretnének csatlakozni egy stabil, tőkeerős, folyamatosan fejlődő céghez, egy fiatal csapathoz!
Ideális belépési időpont (év,hónap,nap): azonnal
Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület
Munkaidő: Heti 40 óra (főállású munkaviszony)
Ellátandó feladatok, célok:
Nemzetközi ügyfeleink informatikai támogatása telefonon és e-mailen keresztül;
Napi szintű informatikai problémák elhárítása;
Service Desk-el kapcsolatos teendők (beérkező igények, hibajegyek rögzítése a belső szoftveren, összetettebb problémák továbbítása a megfelelő csoport felé, valamint ezen folyamatok nyomon követése, ellenőrzése);
Az ügyfelek folyamatos tájékoztatása a hibaelhárítás állapotáról;
Adminisztratív feladatok ellátása, Jelentések készítése.
Iskolai végzettség, szakképzettség:
Szakirányú végzettség, vagy ezzel egyenértékű szakmai tapasztalat.
Feltétlenül szükséges tapasztalatok:
Linux/Unix rendszer ismeret.
Előny/ajánlott tapasztalat:
Linux/Unix rendszertámogatásban szerzett tapasztalat;
Hasonló területen, ügyfelek támogatásában szerzett tapasztalat;
Tesztelői ismeretek.
Nyelvtudás: Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt).
Személyi tulajdonságok, feltétlen követelmények, ajánlott képességek:
Ügyfélközpontú gondolkodás;
Kiváló kommunikációs képesség;
Jó problémamegoldási és elemző készség;
Csapatmunkára való képesség;
Kezdeményezőkészség;
Önállóság, precizitás, türelmesség.
Mit ajánlunk Önnek?
Szakmai fejlődés lehetősége;
Pezsgő munkakörnyezetet;
Dolgozóközpontú hozzáállást, nyitott vállalati kultúrát.
Jelentkezés:
A fényképes szakmai önéletrajzokat a pozíció megjelölésével a cv@balabit.hu e-mail címre várjuk!