pinkargaNagyon érdekesnek tartom a témát, főleg a logikai menetét egy (akármilyen ostobácska) 3D demo összerakásának.
(A Second Reality utolsó snittje annak idején akkorát ütött rajtam, hogy néhány évvel később autodidakta módon eljutottam odáig, hogy bármilyen ojjektumo(ka)t meg tudtam forgatni 3d-ben, asszem 23 (nemröhög:)) alkotó 3szög esetén 60fps sebességgel, 640x480x24bit, amit lusta voltam Pascalban, de a munka 80%-a (és a sebesség igényes rész, mem. másolások (32 biten:)), szögfüggvények, a teljes rajzolás) asm (ott kóstoltam bele az fpu programozásba is), dupla buffer, takarás(!) Cyrix 5x86 100MHz, S3 Trio, 4M ram. Réééém büszke voltam magamra!:), úgyhogy ja, Second Reality. Sokat köszönhetek neki.)
Csak akartam hogy tudd, van legalább egy állandó olvasód. :)