Van egy jó kérdésem.
Ha az ügyfelek nevét, címét tartalmazza, akkor miért nem ADATBÁZISt használsz erre a célra? Bármikor hozzá lehet írni, és bármikor lehet kimutatást kérni róla.
Másik érdekesség:
LibreOffice-ban nincsenek „excell táblák”. Csak munkafüzet, munkalap vagy Excel-fájl Egy „l”-lel.
Emiatt újabb kérdés merül fel:
Mit akarsz akkor összefűzni?
Calc munkafüzetet?
Egy munkafüzet kettő vagy több munkalapjából egy munkalapot csinálni?
Kettő Excel-fájl tartalmát összefűzni?
Esetleg valami mást?
Ha jól értem, van egy Excel-sablonod nagy valószínűleg .xlt kiterjesztéssel. Ezt megnyitod minden nap és teleírod, majd elmented más-más néven. Miért nem nyitod meg a régit, és írsz hozzá?
Esetleg minden napra nyitsz egy új munkalapot, teleírod. Ha a főnököknek kell napi kimutatás, akkor ments egy Excel-fájlt csak az aktuális munkalapról. Ha a munkalap fülét megfogod és kihúzod az asztalra, csinál neked egy ejtett szöveg.txt fájlt.
Ha ezt nem lehet, akkor fűzd össze a munkalapokat. Egy lemetett munkafüzet egyetlen munkalapját beszúrhatod a Munkalap beszúrása pontban. Ekkor Munkalap, Fájlból, Tallózás. Így különféle munkafüzetek különféle munkalapjait tárolhatod egyetlen fájlban. Ha keresel valamit, válaszd a Több beállítás gombot és pipáld be a Keresés az összes munkalapon-t.