Kendek"Kedves" Kendek
nem tudom, miért kell ilyen stílusban válaszolni (valószínűleg ilyen vagy, én meg más, ezt egyikünk sem bánja valószínűleg). Próbálva normalizálni a hangvételt: egyszerűen csak arra vagyok kíváncsi, ilyekeznek-e vajon a leendő vásárlók szimpátiáját a telefonhoz még azzal is kiváltani, hogy erre is figyelnek. Én senkitől sem szeretném elvenni az állását meg hogy éhen haljanak, de bizonyára Te is rengeteg dokumentumértékű írást olvastál már arról, hogy a legtöbb gyártó pont hogy nem biztosít megélhetést, sőt, tönkreteszi az emberek életét a gyáraiban. (pont nemrég is volt egy cikk mobiltelefónia vonalon a témában: http://index.hu/tech/2013/08/11/tian_yu/). Itthon is xar az élet, igen, tudom, kösz: azt írod, "biztosíttatni kell a rendes munkakörülményeket és a tisztességes bérezést" ... hát pont erre vonatkozott a kérdésem... örülök, hogy végtére is egyetértünk, csak biztos nem volt világos elsőre.
És vannak olyan projektek, mint a fairphone.com. Egyszerűen csak arra vagyok kíváncsi, van-e infó arról, hogy erre figyel-e a gyártó. Lehet, hogy amúgy fogyasztói nyomásra (sok érdeklődő email stb) el lehetne érni, hogy ezen is gondolkodjanak, ha még nem.
Akkor biztos ez lenne a következő telefonom.... ha lenne rá majd egyszer pénzem....