emergelekVettem már pár dolgot az iPon -nál, eddig garanciális ügyem nem volt velük.
Én az Aqua -ban vettem a gépem. A garanciális ügyintézés során kiábrándultam belőlük. Bár gyorsan dolgoznak, de nem vagyok megelégedve velük (képesek ugyanazzal a hibával visszaadni a gépet, mint amivel bevittem, megrongálva, hardver különbözet fizetésénél rájuk kellett szólnom, mert simán átvertek volna {az egyik komponenst önhatalmúlag olcsóbbra cserélték, elfelejtették levonni a különbözetet}). A gépem 1 év után lett jó (3. alaplap, 3. memória, 3. ssd van benne).
Tegnap előtt beszéltem az ismerősömmel, aki az Ipon -nál vette a számítógépét. Jövő héten lesz a 6. hete, hogy az alaplapcserére vár.
Valószínűleg ugyanazzal a bolttal kapcsolatban egymástól teljesen eltérő vélemények is kialakulhatnak az emberben. Arról a boltok nem tehetnek, hogy a termékek 3/4 része gyárilag hulladék; de arról igen, ha hanyagul/szakszerűtlenül végzik a bevizsgálást, összeszerelést, tesztelést.
Örülök, hogy neked eddig jók a tapasztalataid.