KimariteOFF
Egy helyrajzi szám. Szerintem egy panelháznak is egy a helyrajzi száma, ne vicceljünk már, hogy egy panelházba csak egy előfizetést kötnek be, a többiek meg nem kapnak, csak az, aki elsőként jelentkezett.
Nem élsz vele egy háztartásban nem? Egy helyrajzi szám, de külön lakás, vagy épület, akkor nyert ügyed van.
Bejelentetted a szolgáltatásra az igényedet, nem hiszem, hónapok állnának a rendelkezésükre ahhoz, hogy válaszoljanak. Szerintem legfeljebb harminc nap, de lehet, hogy a Szerződési feltételekben még rövidebb időt szabtak meg maguknak.
Írjál nekik, követeld a választ, az ügyed kivizsgálását. Válaszolniuk kell, és fognak is.
Azonban ne telefonálj, ne az ügyfélszolgálaton beszélj velük, azzal nem mész semmire.
Írásban kell kommunikálni, nekik muszáj válaszolniuk, kötelességük.
Tessék szépen írásos választ kikényszeríteni, aztán írni a fogyasztóvédelemnek, a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak.
Olyan nincs, hogy diszkrimináljanak, ezt ne feledd, és ne is hagyd.
Az egyik internetszolgáltató hónapokig packázott velem, aztán írtam a NHH-nak.
Ez hatott.
Decemberben meg ingyen volt a műholdas tv, mert szépen dokumentáltam, aztán írtam egy kedves levelet, és látták tisztában vagyok a jogaimmal, úgyhogy sűrű elnézést kérés közepette kaptam egy bónuszhónapot ajándékba.
ON