ububoxÓ ez a gép már kétszer is járt szervizben, ahhoz képest, hogy két hónapja vettem. Elsőnek teljes alaplapot cseréltek benne, mert Windows esetén egyetlen videót se volt hajlandó lejátszani a gép, egyből újraindult a rendszer. Elvileg videokártya hiba volt, aztán szervizben visszaadáskor működött a Videók mappában lévő minta videó. Mire hazaértem vele újra elromlott (lehet a pesti kátyús utak miatt), úgyhogy következőnap vissza a szervizbe. Ekkor rátelepítettek egy próbaverziós Windows7-et, hogy nézzem meg az övékével működik, szerintük csak az én telepítőm volt a rossz... Persze ekkor már semmit se írtak a garancia lapra, nehogy kiderüljön, hogy feleslegesen cseréltek alaplapot. Továbbra is azt gyanítom, hogy a gép a rossz. Szerintetek mit tegyek még? Ha csak egy garanciális Dell szerviz van Budán, akkor hova fordulhatnék még?