bartasziliNa, itt van a kutya elásva! Ha a hűségidő alatt nem biztosítja a szolgáltató az előre kifizetett - és a számára kötelező színvonalú/érvényű - szolgáltatást a megfelelő minőségben, ezzel biztosítja be (javarészt) saját magát, hogy az ügyfél egy bizonyos ideig ne tudja visszaadni az előfizetését ezzel az indokkal! Ezért is találták ki újabban, hogy (internetnél) a "garantált adatsebesség 0 / 0 kb/s". Bizonyára észrevehette bárki, hogy az előfizetési díjcsomagok reklámozásánál "X(szám) MB/s fel- és letöltési sebességet" (direkt nem számszerűleg írtam!) ígérnek. Azt nem írják oda, hogy a nap melyik szakában garantálják ezt a "hatalmas" mennyiséget, és hogy mennyi időn keresztül - azért a pénzért, amit bezsebelnek. Természetesen ha már valaki "beugrott a trükknek", annak készségesen megmagyarázzák, hogy ez csak ELMÉLETI sebesség! (Mármint ezt az adatsebességet is képes lenne elérni az eszköz, amit adnak "ajándékba" az előfizetés mellé. Az más lapra tartozik, hogy nem képesek sok esetben biztosítani az előfizetőnek megfelelő szolgáltatást...)
Ha a hűségidőn belül adja vissza valaki az előfizetését, azt még különböző (majdnem hogy) "légből kapott" trükkökkel vastagon megvágják több tízezerrel! (Sajnos annyira szabad kezet kaptak, hogy az ilyen - és hasonló - furfangos dolgokat is megengedhetik maguknak! Ez mellett még a hazai törvények mellettük állnak! A fogyasztónak/előfizetőnek SOHA nem - vagy csak nagyon ritkán, elvétve - lesz igaza velük szemben! Ezt használják ki!)
Tulajdonképpen az volna a "fer játék", ha az ügyfél nem elégedett a szolgáltatás minőségével, akkor ilyen "trükközés mentesen" búcsút tudjon inteni az előfizetésnek külön felszámított díjak nélkül! (Kíváncsi lennék rá, hogy ezt melyik szolgáltató élné túl hosszú távon... Első sorban az esne ki, amelyik nem fejleszt kellőképpen.)