bobi64Végre egy rokon lélek, aki belső kommunikáció révén ellenőrzi itt az ügyfélbarát stratégiai célokat !
A probléma - a felismerésétől kezdve - már nem probléma, hanem megoldandó feladat. És ha nem megy egyedül, akkor keresni kell egy okosabbat, vagy egy csapatot, és sírni-ríni, hogy áramvonalasítsák a sajátos látványtechnológiát, és én meg majd utólag márkázom a korreláló csapatot.
Ezt teszem épp én is...HI : http://ubuntu.hu/node/41563
Remélem , hogy alkotó folyamat keretében újra feltalálják a metakommunikációs minőségi szolgáltatást, én meg közben már vizionálom a marketing-szemléletü koncepciót.
Ugyanis küldetésemnek érzem sztenderdizálni a piacvezetõ csatlakozási pontokat, ehhez viszont újra kell termelni a marketing-szemléletű flotta-managementet.
Magyarán, majd csak kikaparja itt valaki nekem a gesztenyét, míg én hülyeségeket írogatok, és megpróbálom felnevelni és kreatív módon testreszabni a szárnyaló ügyfélorientált trendeket.
Üdv : kybersas