warpSzerzel egy kereszthornyos csavarhúzót. (Ha félsz használni, akkor itt a vége a történetnek, csak a szerviz segíthet a gépeden.)
De előbb még megnézheted az alaplapi szenzorok által mutatott feszültségeket.
Az 5V, a 3.3V és a 12V a mérvadó.
Szóval a csavarhúzó használata előtt a gépet kihúzod a konnektorból.
Bekapcsolod, hogy a maradék töltés nagyja kijöjjön kondikból (ne rázzon meg).
NYOLC (tíz) csavart kell kicsavarnod.
Kettő a gépház oldalát fogja. Azt az oldalt, ami szemből a gépre ránézve a bal oldalon van.
Ha bejutottál, a tápból kijövő minden vezetéket szépen, finoman kihúzol a meghajtókból, alaplapból.
Négy csavar fogja a házhoz hátul a tápot. ezek kb. ugyanakkorák, mint az oldallemezt tartó csavarok.
A negyediknél a táp bele akar zuhanni a gépbe, ellen kell tartanod.
Közben fényképezz, hogy az összerakást megkönnyítsd magadnak.
Kézbe veszed a tápot.
Elszörnyedsz, hogy a venti mögött mennyi kosz van.
Négy kicsi, süllyesztett fejű M3-as csavar fogja rá a tápra az oldalát. Az egyiken a garanciacímke van, de halott tápnál ez mit sem számít már.
Ha levetted az oldalát, akkor azt a részét vizslatod, ahol a rengeteg piros, sárga, fekete drót bele van forrasztva. Ott a trafók és a drótok között van pár darab szűrőkondi (elkó, alumínium burkolatú henger). Ha ezek bármelyikének a teteje nem sík, hanem púpos, netán már ki is nyílt, akkor az a táp -nem kuka- hanem javításra szorul.