zsolt320iNa már most, elképzelhető hogy a LISTA ár a 17 misi. Csakhát ebből azért lejön minimum 15% első hirdetői, úgy általában 15-35% ügynökségi, és még 5% egyedi (sürgősségi) kedvezmény. Azért ez már nem annyira durva, de akkor is még több millióról beszélünk.
Csúcs időben meg tény, hogy sokan tévéznek, de ha nincs komoly érték, vagy kreatív munka mögötte (pl.: tányérostévé), akkor xart se ér a reklám.
Egyébként az elmúlt 10 évben jellemző volt az, ha egy online portál, kezdeményezés, vagy szolgáltatás megjelent egy TV spotban az 1-3 éven belül beleállt a földbe (Internetto, Telnet, ...). Minek oda menni.
Az idősebb generáció sajnos csak nagyon kevés képviselője talál el a számítógépig, és azon keresztül az internetre. Ha pedig már ott van (és örül, hogy tudja használni) akkor már nagyon nehezen fog átszokni más oprendszerre. Az, hogy az időssebb generáció (direkt nem írok életkort, mindenki lője be magának) megismerjen más oprendszert, vagy disztrót, az pedig egy kicsit a mi (fiatalabbak) felelősége, sőt továb megyek: ez a felelősség akár valóban lehet az az Államé is. (nem írunk ki 35 milliárdos tender MS jellegű operációs rendszer beszerzésre).
Egyszó mint száz. A Tévé reklámoknak is meg van az értéke, meg az értelme, de sztem Ubuntut reklámozni két mosópor reklám között nincs túl sok értelme.
Egyébként meg szerény véleményem szerint az internet már rég többről szól, mint a Tévé. Sokkal többet tud, és nagyobb értéket tud képviselni mint a Tévé.