A 2019.12.20-án 3469 Ft-ért vásárolt SBOX HS-301 Gamer Headset romlott el használat közben. Egyik nap hajnalban YouTube videónézés közben egyszer csak elhallgatott, aztán nem adott utána hangot. Próbáltam más (korábban kipróbált) eszközökkel (két telefonnal, egy rádióval) is a headset-et, de azokkal sem adott hangot, pedig korábban azokkal is működött. Szerencsére 1 év blokkgarancia volt rá.
A terméket korrekt módon, blokkal együtt, az eredeti dobozában vittem vissza az üzletbe 2020.01.03-án.
Ők is korrekt módon kezelték a dolgot. Kitöltöttünk néhány papírt, felvettek egy jegyzőkönyvet "a vásárló minőségi kifogásáról", majd közölték, hogy a headset árát levásárolhatom.
Egy HQ HP137HF6 fejhallgató mellett döntöttem. Ez volt hozzá árban a legközelebb. A fejhallgató 210 Ft-tal drágább volt. Természetesen a különbözetet kifizettem.
A mikrofon hiánya egyébként nem okoz gondot, mert egyrészt (egy próbán kívül) a headset-en sem használtam, másrészt pedig ha nagyon szükséges, akkor van egy USB-s webkamerám, amiben van mikrofon is.
Az új fejhallgatónak a hangja amúgy közel sem annyira jó, mint amilyen a headsetnek volt (a mély hangokat nem annyira adja vissza), de legalább kényelmesebb viselni. A headset hosszabb távon (több órás viselés után) nyomta a fülemet. Ez nem nyomja.
Remélem, hogy a fejhallgatóval már nem lesz gond.
Boldog új évet kívánok mindenkinek!