renee7Addig szerintem nem jön el ez az év, míg mindenhol bele nem botlunk valamelyik disztribúció logójába. Természetesen nem azt mondom, hogy nem jól végzik a munkájukat az aktivisták - sőt!! Sztem tiszta profik! -, csak ez nem elég. Lényegében csak azokkal tudnak kapcsolatot teremteni, akik hallottak már a linuxról, és elmentek egy fesztiválra... ismeretlenül nem tudnak megszólítani senkit, mert nincs rá esélyük :-(
Tudom, hogy rendkívül drága, de lehet, hogy egy-két reklám főműsoridőben sokat lendítene az ubuntu ismertségén ( de ehhez még fejlődni is kell alkalmazás szinten, sztem). Pl.: Amikor megjelent a vista, 1-2 hétig windóz reklámok voltak láthatóak. Hát mit mondjak. Ha nem ismerném az os-üket, akkor bizony elgondolkodtam volna az ajánlatukon :-) Izléses és profi reklám volt, szóval nagyon komoly. Kifejezetten cégvezetőket céloztak meg vele. (Ja, nagyon sok cégvezető - főleg, aki nem figyeli naponta az informatikai híreket, mert miért is kellene - még nem is hallott linuxról!!! És persze ezek az emberek nem járkálnak fesztiválokra sem. Vagy ha mégis hallanak valamit a linuxról, azt az ms "súgja" a fülükbe, szóval nem felel meg a valóságnak. Ezen kellene változtatni, hogy eljöjjön a desktop éve)
Stage