Hali!
Mivel itt nincs offtopic ide nyitottam ezt, mert közérdekű információt tartalmaz.
Ma beszéltem az egyik ismerősömmel aki a fogyasztóvédelemnél dolgozik. Reklamációm tárgya a Pannonnal volt kapcsolatos.
A Pannon felszámol ugyanis egy plusz költséget "Számlaszintű szolgáltatások díjai" címen a mobilnetem mellé. De gondolom, hogy a mobil előfizetéseknél is ezt csinálja.
A plusz költség abban az esetben biztosan felmerül, hogy ha az ember sárga csekken fizeti be a számláját.
Ez az módszer törvénytelen. Jelenleg is folyik az eljárás a pannonnal szemben. Egy Fogyasztóvédelmis újságban egy egész oldalas cikk foglalkozik ezzel.
Az ismerősöm azt javasolta, hogy az alábbi címre írjam meg panaszomat, mert így nyoma lesz a reklamációnak.
Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője
1525 Bp. Pf: 75
www.hjfk.nhh.hu
hjfk@nhh.hu