Nagyon örülök ennek a Puppy Linux-ról szóló bejegyzésnek. Épp most poroltam le egy régi gépet: 400MHz CPU, 128MB RAM 10GB HDD. Több Linux Live CD-t is kipróbáltam rajta. Sajnos ez a konfiguráció túl lomha néhány rendszerhez (pl.: Slax ). Damn Small Linux 4.4.10 és Puppy Linux 4.1.2 nagyon jónak tűnnek. DSL automatikusan megtalált, felismert minden hardver összetevőt. Puppy-n indulás után nem működött a hangkártya, de később sikerült rávenni, hogy megszólaljon. Szeretném valamelyik live cd-s linuxot (vagy akár mindkettőt is) a gép vinyójára telepíteni. Sajnos az eddigi próbálkozásaim kudarcba fulladtak. Mivel kezdő vagyok a linux használat terén - szívesen vennék egy részletes magyar nyelvű leírást, vagy video tutorialt a DSL és/vagy a Puppy Linux telepítéséről. Előre is köszönök minden segítséget!

pipacs128win98 Boot 5mp? Hűűűű, haaaaaa. És támogatás, biztonsági frissítések? Az meg 5 év, mármint legalább azóta nincs semmi. Ezeknél a rendszereknél meg napi szinten. Nem támogatott rendszert használni nem kis bátorságra vall :)