DcNdrewSzia!
Ez tévedés!!!
A televiziózásban speciel otthon vagyok, és minden kapu mellett van egy kiskapu, sőt mellette egy mégkissebb...
A canonical engedélyezhet supportot, a nevével, és a védjegyeivel való működést, de mi minősül supportnak? Mi minősül névvel és védjeggyel működő működének???
Ha a műsor nevében, főcimeiben, textboxaiban... nem használja senki az ubuntu, canonical nevet, emblémát, logót... a canonicalnak és az ubuntunak nem lehet kifogása semmi ellen!!! Arról nem beszélve, hogy ez nem a képzés, supportos képzés eszköze lenne, csupán nyilt forráskódot, a linuxot, és ezen belül az ubuntut, kubuntut, xubuntut, debiant, kiwit... népszerűsitő, a microsoft termékekkel szembeni előnyeire a figyelmet felhivó, a linuxtól idegenkedő felhasználok meggyőzését segitő műsor... természetesen mint mindennek ennek is ára van, és bizony az a reklám. Egyszer van a direkt reklám, valamint a műsorszponzoráció, illetve a teszt... ahol az x gyártó y laptopján teszteltünk 3-4 disztró működését, amit a z kereskedő bocsájtott a rendelkezésünkre, és a tesztet bármelyik cég által biztositott szakember végezheti, hogy a névfeliratban is szerepelhessen a gyártó-forgalmazó neve... pld:. Kiss istván értékesitő XYZ kft. a műsorban 4x10mp re... majd a műsor előtt-után: a műsor informatikai hátteréről az XYZ kft gondoskodott...
Szóval ez egy kiskapu, természetesen a konkrét dolgokat tisztázni kell, pontositani. De a legfontosabb, 6-8 együttműködésre hajlandó reklámcélokra költeni hajlandó cég...
s bizony a gyártási költségek, sugárzási dijon felül, akár barterben a reklámért párszáz plakát nyomtatásával fizetne egy meggyőzhető nyomda, esetleg lemeznyomtatás, vagy épp tárhely... és a "műsor" átadhatja hogy jogdij és védjegy visszaélésről szó se lehessen a lehetőséget az ubuntu közösségnek hogy ők kapják, és osszák szét a barter terméket!