WooxHát ez amúgy úgy van, hogy a társasházak a kábeltévés hálózatot csak a legritkább esetben építtetik ki a szolgáltatóval, általában valami sehonnai villanyszerelő, vagy egyéb "mindenhez értő" kivitelező brigád húzza ki. A kábelt nekik kellene feliratozni, amit nagyrészt elfelejtenek, vagy rosszul számozzák fel.
A szerelő kikapja a munkát, kikötés, jó, kimegy, szekrényt kinyit, kábelt megkeres, ha lehetetlen, akkor csomaginformációk alapján tippel, ha téved, max. kimegy másnap. Kiköt, szekrény bezár, elmegy. 3 perc.
Ha úgy csinálná ahogy "Móricka elképzeli", akkor kimegy, szekrény kinyit, kábel keres, nincs meg, ügyfél előás, csenget, kijön/nem, ha nem, akkor tippel, kiköt, elmegy. Ha igen, akkor ki kell keresni a kábelt, ami két szerelőnek 3 perc, egy szerelőnek vagy 10, meg egy rakás futkosás.
Negyed óra vs. 3 perc, plusz a szopás egy olyan dolog miatt, ami nem a szerelőn múlott. Max. tévedés esetén ráírja hogy csatlakozási hiba, vagy adminisztrációs hiba. Úgyis van rá hivaralosan 72 órája.
Én is így szoktam.:)