Azt hiszem, mindenki ezt csinálja, elég akárhova pillantani. Ha el akarod adni a házad, nem mondod meg, hogy a fotel azért van odatolva, mert a parketta széttört alatta, ezért az egészet újra kell majd padlózni.
Ha valaki árul vmit (főleg nagyobb cégek) mindent el fognak követni. A bevásárlóközpontokban kékes színű lámpával világítják a húst, hogy pirosabbnak látszódjon. A kenyér stb (mindennapos, fontos dolgok) az áruházak hátuljában vannak, mert tudják, hogy veszel kenyeret, és ezért bejáratják veled az egész áruházat, hogy hátha megtetszik más is. Folyton átrendezik a termékeket, hogy bolyonganod kelljen, még több időt tölts náluk. Ha a világban szétnézel, mindenhol disznóságról hallani.
Aki néz TV-t, nem tudja elkerülni a reklámokat. Ott szintén ez van.
Itt annyival másabb a helyzet, hogy nem 10000 féle mosogató van, hanem 3-4 főkategóriás oprendszercsoport. És a kis szám miatt meggyőzésként be lehet vetni a "miért rosszabb a másik" taktikát, még ha hazugság is. Sok fajta terméknél ezt ugye nem lehet megtenni. A fogkrémgyártókat sem büntetik meg, hogy azt állítják, a hódok is ő terméküket használják. Minden mosószer reklámozza, hogy Ő a legjobb. De ha elmennék hozzájuk, hogy mutassák meg az oklevelüket, hogy az ő termékük a legjobb, csak pislognának.
Szóval szerintem a Microsoft nem csinál nagyobb disznóságot, mint akármelyik másik forgalmazó. Ez egy ilyen világ.
Mellesleg meg kell jegyezni, a Windows 7 messze biztonságosabb elődeinél. Az egy másik dolog, hogy az átlag userek kikapcsolják az UAC-ot, a Microsoftnak ehhez borzasztó sok köze nincs.