Sziasztok
Bocs, hogy ide írom a problémám, nem tudom, hogy más ubi alatt is előjön -e a hiba, de az Andromedánál jelentkezett azért írok ide. Leszögezem, hogy elég kezdő vagyok a linuxban. Nos röviden a sztori :
Egy áruházban dolgozom, és most kaptunk két gépet belső felhasználásra. Az egyik egy jack elosztóra van kötve arról mennek a hangfalak, hogy meg lehessen hallgatni őket, a másik egy 16-os vga elosztóra van kötve arról mennek a monitorok (perpillanat 8 db).
Mind a két gépre Andromedát telepítettem, két okból, nagyon jól néz ki, és így legalább a vásárlóknak is meg tudom mutatni, hogy mi az a linux. Miután kész volt a telepítés bekötöttem mind a kettőt a helyére. Ami a hangfalakhoz került annak semmi baja, de ami a vga elosztóhoz került azzal problémák vannak.
Bekapcsol a gép és elkezd bootolni a linux, de hirtelen egy csomó mindent kiír, majd elkezd valamit számolni. A hibaüzenetek közül szerintem ami a lényeg :
*Error* Failed to restore crtc configuration -22
Kipróbáltam pár dolgot és a következőre jutottam :
1. ha egy monitorra van kötve a gép elindul a telepített rendszer, pendrive-ról a telepítő is elindul rendesen (fekete kép kiír 2-3 sort majd bejön a nyelv választó)
2. ha a vga elosztóra van kötve hiba üzi bootoláskor, pendrive-ról live-ként fut, ha onnan telepítem felrakja, de újraindításkor hibaüzi, ha simán csak a telepítést indítom akkor bejön az Andromeda boot képe (mint írtam egy monitorra kötve nem így indul) majd kis idő után megint a hibaüzi és a számolás
3. Ugyanerre a gépre az elosztóra kötve Win felmegy és fut is szépen.
Másik linux-ot még nem próbáltam, hogy az mit művel, mert csak egy pendrive-om van, meg szeretném ha az Andromeda futhatna ott is.
Valakinek van ötlete, hogy a vga elosztó miért nyírja ki a rendszert?
Előre is köszi a segítséget.