Úgy gondoltam tolok egy kis játékot linux alatt. Mi lehet az oka, hogy néha elszáll a kliens? egész pontosan a WINE akad ki. Hibaablakkal kidob és lafagy a játék.
Terminálban indítottam, csináltam egy shell scriptet amit bemásoltam a /usr/bin mappába így csak annyit kell beírnom a terminálban, hogy eve és máris fut a cucc. A script lényegében azért kell, hogy minden indított játék külön virtual desktopba indúljon.
A hibajelenség ALT+TAB-nál jelentkezik a leg gyakrabban. Terminálban a folyamat így néz ki:
"
oader@lilu-server:~/Asztal$ eve
1304856655
err:ole:CoGetClassObject class {9a5ea990-3034-4d6f-9128-01f3c61022bc} not registered
err:ole:CoGetClassObject no class object {9a5ea990-3034-4d6f-9128-01f3c61022bc} could be created for context 0x1
fixme:heap:HeapSetInformation 0x47e000 0 0x33f858 4
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x338344,0x00000000), stub!
err:threadpool:iocp_poller NtRemoveIoCompletion failed: 0xc0000008
fixme:wtsapi:WTSRegisterSessionNotification Stub 0x20070 0x00000000
fixme:imm:ImmDisableTextFrameService Stub
fixme:imm:ImmReleaseContext (0x20070, 0x151380): stub
fixme:toolhelp:CreateToolhelp32Snapshot Unimplemented: heap list snapshot
fixme:toolhelp:Heap32ListFirst : stub
fixme:toolhelp:CreateToolhelp32Snapshot Unimplemented: heap list snapshot
fixme:toolhelp:Heap32ListFirst : stub
fixme:winsock:WSAIoctl unsupported WS_IOCTL cmd (c8000014)
fixme:imm:NotifyIME NI_CLOSECANDIDATE
fixme:imm:NotifyIME NI_CLOSECANDIDATE
fixme:imm:NotifyIME NI_CLOSECANDIDATE
fixme:winsock:WSAIoctl unsupported WS_IOCTL cmd (c8000014)
fixme:winsock:WSAIoctl unsupported WS_IOCTL cmd (c8000014)
fixme:winsock:WSAIoctl unsupported WS_IOCTL cmd (c8000014)
wine: Unhandled page fault on read access to 0x00000938 at address 0xf620add8 (thread 001c), starting debugger...
"
Van valakinek ötlete, hogyan lehetne ezt stabilan futtani, hogy soha ne legyen kifagyás?
Előre is köszi.