Nekem vagy egy hónapja nem működik SMS-azonosítással a K&H bank esetén az utalás. A levélváltást idézem mellékelve. Van aki megoldotta ezt a problémát, vagy fel sem lépett neki? A chipkártyás azonosítás megoldja ezt a problémát? (Gondolom nem.)
---------------------------
dátum: 2014.08.15 19:10:53
tárgy: Nem működik az átutalás
Tisztelt K&H!
Már több napja nem tudok átutalni pénzt a honlapjukon keresztül. (Vasárnap és kedden délután biztosan próbáltam.)
A böngészők, amiken próbáltam
Firefox 28.0 (Ubuntu 12.04), illetve Firefox 31.0 (Ubuntu14.04)
Sikerült bejelentkeznem az ebankba, és számlatörténetet is megjelenítenem, klónozni számlát, de amikor el akarom küldni, csak forog körbe az elküldés gombja között a karika, és nem megy tovább. Szeretném tudni, mi lehet a gond. Érdemes Chromium böngészőt telepítenem?
Üdvözlettel: Horváth Árpád
---------------------------
dátum: 2014.07.30 09:19:44
tárgy: Nem működik az átutalás válasz
Tisztelt Horváth Árpád!
Köszönjük, hogy leírta észrevételét, javaslatát.
Tájékoztatjuk, hogy a Linux Ubuntu operációs rendszer nem szerepel a K&H e-bank program támogatott rendszerei között és ez azt jelenti, hogy a szolgáltatást ezen a felületen nem teszteltük, így az esetlegesen jelentkezők hibák javításában sem tudunk segítséget nyújtani. Amennyiben lehetősége van rá, javasoljuk, hogy a támogatott operációs rendszerek valamelyikén futtassa a programot.
A Telepítési útmutató alapján az alábbi konfigurációkkal tudja igénybe venni az e-bankot:
https://ebank.khb.hu/publish/ebank/hu/ebank/kapcsolodo_oldalak/ebank_telepites.html
Minimális konfiguráció:
- hardver: Az alábbi, támogatott operációs rendszereknek megfelelő konfiguráció, 1 db szabad USB port (a chipkártya-olvasó számára)
- operációs rendszerek: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 (a Linux a Mac OS és a Windows 3.1-es operációs rendszerek nem támogatottak)
- Internetes böngésző: Windows Internet Explorer 8 vagy magasabb verzió, Mozilla Firefox 19 vagy magasabb verzió . Ez utóbbi böngészőnél a telepítést követő első e-bankba történő belépésnél, kattintson a plugin „letöltés és telepítés” gombra, mert ennek hiányában nem fogja tudni ebben a böngészőben használni az e-bank szolgáltatást. A plugin sikeres telepítését és a böngésző újraindítását követően a belépés lehetséges.
- az e-bank szolgáltatás használatához szükséges a K&H Bank által biztosított e-bank azonosító kártya, chipkártya-olvasó, valamint a működésükhöz szükséges meghajtó programok.
Megértését kérjük és köszönjük!
Amennyiben szolgáltatásunkkal kapcsolatban további kérdése, észrevétele van, forduljon bizalommal munkatársainkhoz:
- személyesen bármelyik K&H bankfiókban,
- ePIN-nel történő beazonosítást követően a K&H TeleCenter +36 (1/20/30/70) 335 3355 számán,
- K&H lakossági e-bankon keresztül,
- postai levél útján (aláírás bejelentő kartonnal megegyező aláírásával ellátva) a 1851 Budapest levelezési címen.
Bízunk benne, hogy válaszunkat elfogadja és a továbbiakban is megtiszteli bankunkat bizalmával.
Tisztelettel:Papp János,K&H Bank