anaconda1. Nem lényeges, ezért is tettem OFF /OFF közé. De tudni kell, hogy ők is emberek, élettel, magánélettel, problémákkal. Tessék velük szépen kulturáltan beszélni.
2. Az, hogy mennyire felkészült szakembert küldenek ki, a céget minősítheti, de a Linux piaci részesedése alapján nem sűrűn futnak össze ilyen telepítésű gépekkel. Nem állítottam, hogy ezért nem csinálta meg, mert az ügyfélszolgálatossal más csúnyán beszélt, ne írjál ilyen marhaságot.
3. Nem tudta, vagy egyszerűen egy számára ismeretlen rendszeren nem akart elbarmolni valamit, hosszú ideig kínlódni, miközben még 5-6 helyen várják aznap délután. Az szégyenletes, hogy nem volt vele egy saját szervizgép, nem illik ennyire felkészületlenül kimenni. De a múltkori UPC-s szerelő is egy kis tablettel jött. (Találkoztam már olyan céggel is, aki vezetékes hálózatot épített ki a településen, és mikor odament két embere, hogy egy családi házba internetet szereljen, mint új ügyfél, elvéreztek, másodszorra sem ment. Sőt a végén még a saját laptopjukat is otthagyták a padláson, úgy kellett telefonálni nekik, vigyék el. Fel sem tűnt nekik. :-( )
4. Meddig a szolgáltatóé? Ha addig jó, és ezt megmutatja, nem feladata az azutáni beállítgatás, illetve azt már plusz pénzért (plusz munka, plusz kiszállás. Ha munkavállaló vagy, erre az idődre is kéred a pénzt, a járulékot) Tudom, ez szar érzés, ráadásul lehet a szolgáltatót szidni, mert „Van annak pénze, belefér”, de ez nem így működik. Van egy szerződés, ahhoz kell igazodni. Ez üzlet, nem haveri segítségnyújtó vállalkozás. Nem egy eset van, napi szinten lehet ilyet játszani.
Részemről a téma lezárva. A kérdező helyében felhívnám az ügyfélszolgálatot, elmondanám, hogy mivel az ő gépén Linux fut, a szerelő nem tudta a szükséges beállításokat elvégezni, ezért nem él a net. Ekkor meg tudják mondani, sikerült-e egyáltalán élesíteni, vagy még nem is működik, a beállítás hiánya miatt. Ha szerintük él, látják a telepített eszközüket, lehet keresni a hibát. illetve a saját gépet beállítani. Ha nem, jöjjön egy saját szervizgépes, élessze fel a netet, adja át, mutassa be, aztán többet látunk. Most csak a szolgáltató fikázása zajlik.
Igazad van az új témával kapcsolatban, mert én még azt sem látom, meddig jutott a szerelő, milyen eszköz lett kihelyezve,... mennyire próbálkozott.
De remélem a kérdező Win10-en már megoldja. :-)
mert ha nem:
„ ha holnap Win 10en sem jutunk semmire, akkor tuti bemegyek.
De aból nem lessz köszönet. :)”
Ja. aból nem lessz :-(