• [törölve]

• Szerkesztve

Elektromann A válaszodból viszont azt látom, hogy te még annyira sem értesz hozzá, mint én.

Csak 13-15 eve uzemeltetek mail szervereket privatban es a cegnel is ahol dolgozom linux mernokkent freebsd rendszereken es linuxokon.
Ettől fuggetlen nem vagyok szakertoje, de mar osszeraktam jopar konfigot veled ellentetben.
Olyanokat mint amiket fentebb irtam, TLS, SPF, DKIM, DMARC, clamd, spamassasin, HA mail clusterek, mail replikacio,
filtering/karanten, etc.

A docker kepet is lehet egyebkent modositani sajat szad ize szerint.

De te vagy a szakerto ugyhogy tovabbi sok sikert.

[törölve] Igazad van. Azt hittem, hogy normális szakértőktől kérek segítséget egy normális fórumon, de nekem nem kell, hogy sértegessenek. Keresek egy igazi szakértőt, aki normális válaszokat ad, és nem olyanokat, hogy ez is shit, meg az is shit.
    Nem szeretem, ha hülyének néznek. Csak azért, mert kezdő vagyok valamiben, még nem vagyok fos, csak szeretném megtanulni a használatát...

• [törölve]

• Szerkesztve

Elektromann

Bocsass meg kerlek, hogy segiteni akartam!
      Ne haragudj erte!

Nem szóltam bele, mert a témához nem értek, de valóban ildomos lenne visszavenni ebből a lekezelő stílusból. Nem ez az első téma, ahol ezt szóvá teszik, szóval kérlek fogd vissza magad.

• [törölve]

• Szerkesztve

meskobalazs

Pedig ebben az egeszben semmi serto nem volt. Csak segiteni probaltam, de szerintem torlom magam es itt tobbet senkinek. Idopazarlas az egesz ha ilyen sertodekeny es kotekedos mindenki.

[törölve] Lehet, hogy neked nem annak tűnt, de azzal vádolni a kérdezőt hogy csak másolta a konfigot, mert szar az egész, az nem túl tapintatos. De ne offoljuk szét a témát, részemről nincs más hozzáfűznivalóm.

Elektromann Viszont, ha szabad lett a pálya, akkor lehet, hogy belepofázok, ha nem baj.
            A netstat kimenetén nem látok semmit, ami alapján postfix "fülelne" bármelyik porton, pedig kéne...