Valóban szépen mutatna. De hogy ez reklám?
A címzett megkapja a levelet, látja, hogy ubuntu.hu van az e-mail cím végén. Két dolgot tehet: megnézi, nem nézi meg. ha nem nézi meg, akkor alapból semmi értelme. Ha megnézi, akkor idejön, lát egy közösségi oldalt, nem ért semmit, talán elolvassa, hogy ez egy operációs rendszer, talán elkezdi érdekelni, aztán elkezd róla képeket keresni és számára átláthatatlan az egész. Vegyünk egy nagyon kicsi részt, akinek esetleg a képek alapján még tetszene is, letölti, kipróbálja a Live CD-t, de nem talál semmit, teljesen idegen neki minden, ráadásul a windows-os programok sem futnak. Hagyja a fenébe az egészet, és az akonklúzió, hogy ez valami gány op.rendszer.
Ha népszerűsíteni akarjuk hőn szeretett linuxunk, akkor magyarázni is kell hozzá, nem csak megmutatni milyen. Sokan megijednek már attól is, hogy linux, számukra ismeretlen (volt olyan ismerősöm, akinek ha mondtam, hogy otthon linuxozom, megkérdezte, hogy "De a linux nem csak szöveges izé?". Ilyen alapműveltséggel nem tudunk mit tenni), és nincs kedvük mindennek alternatívát keresni. Nekik így jó. Ellenben ha valami szöveget is kapnak mellé, megfelelő fogalmazással simán meggyőzhetők. Vagy ismerni kell az embert, vagy úgy kell fogalmazni, hogy számára is jobbnak tűnjön, mint a mostani rendszere. Egy e-mail címmel lehetetlen ezt elérni, és akkor az amúgyis leterhelt honlapfejlesztőket és karbantartókat sem strapáljuk le :) Szerintem.