[törölve]Persze, hogy sarkítok ha észrevetted vitát provokálok:)!
Az angol egyikünknek sem az anyanyelve, így persze, tanuláshoz ez egy akadályozó tényező, ez meg akadályozza a terjedést. Én főleg magyar, sajnos provinciális viszonyokat írtam le.
Support:
A vállalati szféra nem csak nagy cégekből áll, kis és közepes cégeknél amit nyernek a réven (ingyenes nyílt op. rendszer) elveszítik a vámon (support ára, a support magyar kiépítettsége, ismertsége, elterjedtsége, illetve tankönyvek hiányában a dolgozók kitanításának akadálya.)
De akkor visszakanyarodunk mindezek alapján, hogy kell a szájbarágós könyvek, de nincs hozzá ember aki minden verzió frissítés után újra írja a könyvet, mivel nagy fokú változás és és minden egyen kis változás könyvelése gondot okoz. (Vigyázat sarkítok!) Gyakran azért kellene 30%át újra írni a dokumentációnak mert épp egy alapvető programfunkciót átírtak. :P
És hozzá vesszük hogy a kezdő user, mint én is,- bár már kezdem levetkezni-, bamba, kell neki valami összeszedett könyv amit felhasználhat amolyan egyszeregyként az első félévben, aztán csak emlékezetet frissítenie kell. Különben megy a fórumozgatás a folyamatosan mantraszerűen előkerülő kérdések. Ezért javasoltam az adatbázist, vagy wiki-t vagy GYIK-ot teljesen mindegy hogy hívják. (amely közösségi szinten frissül, tehát valamelyest naprakész, bár erre is mondtatok ellenérvet) Közben felvetettek pár jobb ötletet is. Ebből kiindulva írtam le mindezt feljebb.