Tomcat11Ha nem szükséges, hogy mások is írjanak a dokumentumodba, akkor sztem a legideálisabb formátum a .pdf. Ha fontos, hogy írni tudjanak bele, akkor használd a doc-ot, mert sok embernek még az rtf formátum is gondot tud okozni azon egyszerű okból kifolyólag, mert nem doc. Odt formátumot csak olyan emberkének érdemes küldeni, aki ért vmelyest a számítógéphez, van hozzá joga és képes win alá MS office-hoz telepíteni egy plugint. (http://www.sun.com/software/star/odf_plugin/index.jsp)
Egyébként én nagyobb dokumentumoknál tapasztaltam, hogy a táblázatok kezelése egy picit csúszós és néha a képek sem úgy helyezkednek el MS office alatt mint OOO-ban. Ezt általában a más margószélesség illetve betűtípus okozza. A speciálisan beszúrt képek MS office alatt mozdíthatatlanok tudnak lenni, ezen kívül a felsorolások egymásba ágyazása és azok szerkesztése meglehetősen kacifántos tud lenni. A fentiektől függetlenül tapasztalatom szerint egyszerű szövegnél nemigen van kompatibilitási probléma. (Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy én meglehetősen összetett és hosszú dokumentumokat szerkesztgetek vele és a fenti hibákat jobbára hosszabb doksik esetén tapasztaltam.) De a táblázatosdi elcsúszását és értelmezési hibáit pár oldalas dokumentumoknál is tapasztaltam, főleg úgy, hogy az eredeti dokumentumot MS office-ban szerkesztették én beleírtam és azt egy harmadik gépen megintcsak MS Office alatt megnyitva pl megváltozott a szövegirány, ami meglehetősen meglepett. Egyébként tapasztalatom szerint főleg az MS office 2007 csinál olyen csintalanságot, hogy nem igazán jól értelmezi az OOO-val hozzáadott adatokat.