navégre...
másrészt erről jut eszembe, egy régi barátomék most adták ki a lemezüket... megkérdeztem tőlük, hogy miért akarnak velem cd-t vetetni? miért fizessek azért, hogy munkám legyen vele? nem hallgatok cd-t, csak mp3-at... soha a büdös életben nem hallgatok meg egy albumot az elejétől a végéig, mondhatni random hallgató vagyok... ráadásul mi a reteknek fizessek olyan számokért, ami nem tetszik? mondjuk a 20 muzsikából hallgatnék 4-et
Tehát vennem kell egy cd-t amit arra használok, hogy grabbeljem? Mondjuk óránként 5000-ért grabbelek, amit leszámlázok az előadónak... internetes zeneáruházban nincs fent, nem trendi a zene... különben is egy 1eurós számból a magyar viszonyok mellett akár 0,5 centet is kaphatnak...
A szerzői jogvédő hivatalunk az állam legalizált lopószervezete... irgalmatlan jogdíjakat szednek be, aztán csesznek visszafelé szétosztani azoknak akiket az illetne...
Szerintem európában nálunk a legdrágább a zene meg a film... pl.: depeche mode koncert dvd megjelenése után egy évvel németországban 16 euró nálunk 12000 forint... na kakukk... hülye leszek ezeknek ennyit fizetni... lopjanak mástól... attól még, hogy törvény őket védi, még erkölcstelen amit tesznek...
Másrészt nem veszek kakukktojást, amíg a trailer nem fedi a filmet, szar a magyar szinkron és a hivatalos felirat (gyakran a film mondanivalója is más lesz tőle - a közösségi feliratok sokkal profibbak) addig azért nem fogok fizetni, hogy átbasszanak "állami szinten"...