mukk Ezekből a képekből, és a történetből világosan megértettem mindent. Még azt is azonnal megértettem mikor a káefté ki egyébként a szolgáltató alvállalkozója, közölte hogy írassam át a kártyát a saját nevemre, fizessek az átíratásért több ezer Ft-ot, és utána felőlük nyugodtan reklamálhatók. Én közöltem, hogy ebből köszönöm nem kérek, inkább majd szolgáltatót váltok, ami azonnal megoldja a problémámat. Válaszul a kártyát azonnal lekapcsoltatták. Ez nem baj, mert a többi szolgáltatónál legalább a forgalmi értesítéseket nem az operációs rendszeren belül kell megkeresni, és különböző alkalmazásokkal megnyitogatni, hogy egyáltalán az értelmezhető legyen. Közben mivel majdnem egy hónapig nem volt nettem, nem tudtam az itteni, sok roppant értelmes válaszra sem azonnal reagálni. Közben a károkozásról készített asztali fotókat kinyomtatva, bevittem a pécsi központjukba, ahol elmondtam, hogy a dolog már egyáltalán nem az én érdekem, mert közben már szolgáltatót váltottam. Készségesen fogadtak felvették a panaszomat, és az általam átadott kinyomtatott anyagokat továbbították a központjuknak.
A tegnapi nap levélben meg is jött a szívélyes válsz a panaszomra.
" Köszönjük, hogy panaszával hozzánk fordult, és ezzel lehetővé tette számunkra, hogy részletes tájékoztatást adjunk.
Bejelentése alapján újra ellenőriztük vonatkozó rendszereink működését, mely során hibás működést továbbra sem alapítottunk meg. Az adatfolyamon így, a Linux telepítő csomagjain sem változtatunk, nem írjuk felül az operációs rendszer fájljait. ( persze http://kepfeltoltes.hu/view/120419/Let_lt_rendszer_hib_j_t_okoz__f_jl_felkutat_sa_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/120419/sz_vegszerkeszt_vel_megny_tva_www.kepfeltoltes.hu_.png - ezek csak úgy maguktól keletkeztek)
" A rendelkezésünkre álló adatok alapján arról lehet szó, hogy a Hipernet tarifacsomagjába foglalt forgalmi keret felhasználásra került a telepítés során, ezért átirányítottuk a http://telenor.hu/info/extraadat (extra reklám és semmi infó) weboldalunkra. Ez azonban nem tekinthető hibás működésnek.
Az ön által csatolt dokumentumok között szereplő http://ubuntu.hu/mode/29710 fórumot elolvasva, a hozzászólok is leírták, hogy mi lehetett a jelenség oka, és ellátták hasznos tanácsokkal a probléma megoldása érdekében. A fentieket figyelembe vételével javasoljuk az érintett csomagok újbóli letöltését. Amennyiben ez nem lenne elegendő, úgy az újra telepítést lenne érdemes megpróbálni- ez azonban csak akkor járhat eredménnyel, ha nem fogy le ismét az adatforgalmi keret.
Bízunk benne, hogy megfelelő tájékoztatással szolgáltunk.
Szolgáltatásainkkal a jövőben is az Ön rendelkezésére állunk."
Én köszönöm, de ezek után többet nem tartok rá igényt, viszont ezt a megoldást, a hasonló problémákkal találkozóknak, szintén javaslom.
Mindezzel kapcsolatban megjegyzem, hogy a nehezen megfejthető értesítésükben szereplő extra adatjeggyel, vagy igénybevételével kapcsolatban a telefonos ügyi szolgálatuknál a rákérdezéseim ellenére sem adtak semmilyen hasznosítható információt. Valójában az extra adatjeggyel kapcsolatos információkat, viszont csak a fénymásolatok benyújtásának ideje alatt, az üzletben kaptam meg.