csuhas32A hibát produkáló telepítésen megcsináltam a Systemback frissítést, hiba megmaradt.
Újraindítás után a jól működő verzióba jelentkeztem be, megcsináltam a frissítéseket, újraindítás Sb ellenőrzés. A fentebb listázott alkalmazások fel, újraindítás, Sb ellenőrzés.
Nyomtató, szkenner fel, Sb ellenőrzés.
Eddig minden OK.
Létrehoztam azt a felhasználót, amit használni szoktam amúgy, átjelentkezés, Sb ellenőrzés.
Na itt ismét jelentkezett a hiba. Az öröklötten hurcolt dolgok kerültek meggyanúsításra. A Firefoxon és a Thunderbird-en kívül minden rejtett állományt töröltem, amit csak lehetett.
Kijelentkezés-Bejelentkezés, SB ellenőrzés.
És láss csodát, megy a Systemback!
Úgyhogy a hiba nálam volt!
Köszönöm a türelmed és az energiád!