eszesJó, én sem fogok többet írni, csak azt szeretném jelezni, hogy felőlem a Kóka Kóla is megjelenhet az oldalon, csak NE ANIMÁLÓDJON, hanem sima állóképként virítson. Vannak erre jó példák most is, úgyhogy nincs minden reklám kiszűrve, csak a villódzásuk révén a túlzottan tolakodóak.
Ne a villódzásukkal próbálják felhívni a figyelmet (régen rossz már így), hanem értelmes, és szép képekkel! Normálisan is bent lehet maradni a köztudatban...
Erősen elmegyünk már a témától, de le kell írnom még, hogy ez a jelenség, a nyughatatlanság, az állandóságtól való félelem enmcsak a reklámokban jelentkezik, hanem más területen is: a tévéműsorok hátterében mindig kell mozognia valaminek, mindig valamelyik kamerának fordulnia, forognia, csúsznia kell folyton-folyvást; az újabb filmsorozatokban nem használnak állványt, hanem direkt remegtetik a kamerát, zumolnak, kaszálnak összevisssza, mint egy kezdő...
Köszönöm, én nem kérek ebből.
Offolás vége.