attilagabor
OFF
A címből kimaradt egy betű, így később nehezen lesz kereshető, esetleg pótolnád?
Köszi!
Sytemback -> Systemback
Systemback indítása kattintással
csuhas32
"működik Arch és Suse vonalon is"
Koszi! ... Ezt jo tudni - meg csak nem is gondoltam ra.
Az ArcoLinuxB-n levo Timeshift hajlamos ra hogy frissitesi csomag telepitese utan nem indul.
Torlese, majd ujratelepitese altalaban megoldja a gondot, de jo ha van valamilyen egyeb
rendszer-visszaallitasi pont keszito is tartalekban.
Köszönöm a válaszaitokat! Csak azt nem mondtátok, hogy szedjem le és rakjam újra?
Mindkettőtök válaszát kipróbáltam. Még mindig nincs kattintára Systemback ablak.
Valószínűleg igen kezdő vagyok ehhez.
Leszedem mégegyszer. Aztán jó lenne egy honlap, amit fapadosan beírnék és működne. Tudnátok ilyet mutatani?
lala2
Talán két éve kipróbáltam az Arch-ot és a Manjarot, akkor emlékeim szerint az AUR-ban volt grafikus felületen futó Systemback.
Meg is van:
https://aur.archlinux.org/packages/systemback
- Szerkesztve
Nem nagyon válaszolsz a kérdésekre.
Én a systemback.sh vonalat viszem.
Átjöttem egy gépre, amin az alapértelmezett felülettel van fenn az Ubuntu 22.04.
Megcsináltam mindent, ami a fentebbi hozzászólásomban van, aztán a .local/share/applications könyvtárból a systemback.desktop fájlt kimásoltam az Asztalra. Nyafogott a rendszer, hogy engedélyezzem, hogy indítható legyen, ezt jobb egérgombbal rákattintva az ikonra könnyen meg tudtam csinálni.
Most már, ha rákattintok az asztali parancsikonra, akkor elindul a Systemback és ezzel együtt megjelenik a Kedvencek sávon is (remélem így hívják), ahol már megjelenik a Hozzáadás a Kedvencekhez lehetőség.
Erre rákattintok és utána a Kedvencek sávról bal egérgombbal kattintva lehet indítani a visszaállítási pont készítését, jobb egérgombbal történő kattintással meg a visszaállítást az utolsó mentett pontra.
Most már lehet törölni az Asztalról a parancsikont.