csuhas32
Azért az nem volt olyan régen
Igen, azért írtam idézőjelbe. 🙂
Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy a Kali az egy rolling disztro. És nálam pedig Kalin, (néhány csomagot kivéve) automatikusan frissülnek a dolgok a háttérben. 🙂 Lapin, deszktop linuxon majdnem minden mehet fel frissiben. 🙂
Azért a workstationön a Debian még messze nem tart itt, hisz ott futik egy csomó szolgáltatás itthonra is. Szóval ott azért jobban meggondolom, hogy mit, mikor és hogyan frissítek.
csuhas32 de az egyiket most is használják, azt nem könnyű megközelíteni és jól működően KELL visszaadni
Scheduled maintenance a titka. 🙂 Megírod nekik, legalább egy héttel előtte, hogy ekkor tervezed, jó lesz-e. HA nem szólnak vissza, akkor igen a válasz. Aztán adott időben megoldod a problémát. Ha hőzöngés van, meglobogtatod előttük a leveled, és közlöd, hogy legközelebb időben szóljanak. Mert ha nem, megint így fognak járni. Gyorsan meg szokták tanulni, hogy nem viccelsz. 🙂 A jobbik eset, ha van közvetlen online munkacsatornátok. Ott realtime tudod nekik bejelenteni a levelek mellett, hogy srácok kezdődik! 🙂 Ha vmi keresztbe állna, és kicsúsznál az időkeretből, akkor azt is tudod prompt jelezni feléjük.