karmesterNem tudom. Bocs, de ez is azt bizonyítja, hogy mennyire kezdő vagyok. Ha már így van, akkor kérem a moderátort, vagy az adminisztrátort, legyen olyan jó és helyezze át a témát az őt megillető helyre.

karmesterDe bizony ott, és isten látja lelkelmet semmi gonoszság nincs bennem, de ha "megértetted" volna legalább nagyvonalakban a dolog mondandóját, (legalább egy részét) akkor talán picit kedvesebben is fogalmazhattál volna! Kedves Imre. A legtöbb dologban egyet értek veled. Hasonló dolgokon keresztül jutottam el én is addíg-amíg:-). Egyszer hallottam egy jó mondást, amit én szeretek is némely embertársamnak idézni. Tisztelet a kivételnek persze, és itt sok a kivétel. Tehát "Senki nem úgy született hogy mindent tudott."

suicideKedves suicide! - bár kétlem, hogy ez a neved. Köszönöm a megtisztelő figyelmed, és a segítőkészséged. Nem értem a válaszod elejét: mit nem értettem meg?

szolimMindent megértettél! Én csak arra céloztam hogy: Egyet értek azon nézeteddel amit a segítség terén írtál. És pnt erről jutott eszembe a mondás. Amit nem neked hanem az olyan embereknek szántam akik egy "csak" annyit tudnak-akarnak segíteni hogy : man, howto, doksi, stb... Magyarán ők sem úgy születtek hogy mindent tudnak. De ezt inkább a világ mai állásának tudom be. Valahogy régen más volt. Egyszerüen nekem csak nem fér össze a szellemiséggel a pár szavas-címszavas "segítség. Sokszor lekezelő arrogáns módon. Talán dióhélyban ennyi! Kedvencem mikor valaki egy más forumon pc alkatrészt hírdet, és termékleírás linknek megadja a google-t!!! Hála istennek itt nem ilyen emberek vannak, és ezt zömével a nagyobb linux forumokról is elmondhatom!

suicideMindenki volt kezdő és a legtöbb kezdő ha átlép ezen, szeretné valahol publikálni az örömét. Elfér ez itt, legalább úgy mint a sok teljesen értelmetlen hozzászólás máshol.