Kb. 10gb van használatban az 1tb-ból, az 1tb hdd-t inkább a nas-ban venném hasznát.
2018-ban telepítettem a 18.04-et, fogalmam sincs, hogy legacy vagy efi. Nekem még nem uefi biosom van, így valószínűleg MBR partícióval írtam ki az iso-t Rufusban. (Ha erre gondoltál)
Sajnos még nagyon kezdő vagyok a témában, nem is igazán értettem a megoldási javaslataitokat, nem tudom melyikkel tudom megcsinálni.
Pl. azt sem tudom, mit jelent az, hogy live rendszer.
Partíció átméretezést sem csináltam még, csak Windows alatt üres hdd-n.
Ez a CloneZilla jónak tűnik. Letöltésnél azt ajánlja, hogy ha pendrive, akkor zip, ha cd/dvd akkor iso. Ezek szerint egy rendszerindító usb-t kell létrehozni, eddig csak iso-ból csináltam ilyet Rufussal. Ezek szerint most zip-ből kell?
A Foxclone és a Rescuezilla is olyan mint a CloneZilla?
Gpartedes partíciós tábla létrehozás, partícionálás, systemback, rendszermásolás: (Hű ezt egyáltalán nem látom át mit jelent, még ilyet sem csináltam.) Ez miért jobb, mint a sima klónozás?
Bocsánat, ha hülye kérdéseket teszek fel, de jelenleg több a lelkesedés, mint a tudás.
Nekem az a lényeg, hogy minden Ubuntu beállítás, telepítés megmaradjon.
Köszönöm szépen a segítségeteket!
1Tb winyó klónozása 256gb ssd-re
Icamingo Gpartedes partíciós tábla létrehozás, partícionálás, systemback, rendszermásolás: (Hű ezt egyáltalán nem látom át mit jelent, még ilyet sem csináltam.) Ez miért jobb, mint a sima klónozás?