Sziasztok! Feltelepítettem az aMSN-t és rendben elindult. A kamera megy, de hang nincs. A beállítás varázslónál a kamerát szépen elindítja, de a hangnál hibát ad.(Checking if audió extension (Snack) is loaded.) Nem tudom mit kezdjek vele. Lalafon

apt-get -eld a snackot... Milyen webcamod van?Mert en az enyemmel nagyon szopok:( Ma sztem inditok is topicot hatha valaki tud segiteni:)

antocskaLegalabb megtudjuk ki vagy ;-) Amugy Canyon tipusokat szereti a linux, siman mukodik az ujabb distrokkal.

antocskaLogitech Quick Cam Messenger. Egy kicsit konkrétabban az utasitást légyszives. Erősen kezdő vagyok még.

antocskaFelraktam a libsnack2-öt, a beállításoknál nem ad hibát, a teszthang is szól, de amúgy semmi hang. Beállítottam a riasztásokat is és semmi.

antocskaAz előzőhöz képest annyi történt, hogy ha riasztást kell lejátszani, akkor hibaüzenetet ad. Ezen kívűl nem találom a hangkapcsolatot az ikonok között. A kameráé ott van és megy is, de a hangé nincs.

Hi...tud valaki olyan progit vagy valamit ami linux alatt kezeli a messenger plus! színezett szövegeit?

üdv ha rejtve írok rengeteg üznentet nem tud elküldeni váratlan hibára hivatkozva vagy flood protection miatt ezekkel mit tudnék kezteni?

Sziasztok! Tegnap óta használok Linuxot (Ubuntu 7.10), eddig bejövős, de van egy-két dolog ami még nem tiszta. :) Pl. feltelepítettem aMSN-t és akartam telepíteni pár plugint, viszont a /usr/share/amsn/plugins mappába nem tudom bemásolni azokat a dolgokat, amiket kéne. Ezt hogyan tudnám kiküszöbölni? :) Előre is kösz!

LeGaSazért nem tudod bemásolni őket, mert nincs jogod írni a könyvtárat... ha terminálból indítod a nautilust "sudo nautilus" paranccsal akkor engedni fogja! legalábbis nekem így probléma nélkül bemásolta